14:50 1403/04/06

انفجار کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر سمنان یک فوتی داشت

no-photos

سمنان- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: انفجار مانومتر کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر سمنان یک فوتی به جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، علی گوهری شامگاه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه ساعتی پیش در حین انتقال یک بیمار ۵۰ ساله از اتاق عمل به بخش ICU رخ داد.
وی بیان کرد: این بیمار بیست و چهارم بهمن جاری، با سابقه بیماری دیابت، قلبی و نارسایی مزمن کلیوی به علت خونریزی شدید گوارشی به بیمارستان کوثر مراجعه کرد و تحت درمان قرار گرفت.
گوهری تصریح کرد: بیمار حائز جراحی تشخیصی به علت شدت خونریزی شد ولی در اتاق عمل به علت مشکل قلبی با تشخیص پزشکان و رضایت همراهان بیمار، عمل جراحی منتفی و بیمار برای انتقال به ICU آماده شد.
وی خاطرنشان کرد: درحین انتقال، مانومتر کپسول اکسیژنی که به بیمار متصل بود دچار حادثه و این انفجار سبب فوت بیمار شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان یادآور شد: کارشناسان برای بررسی حادثه در محل حضور دارند و علت انفجار نیاز به کارشناسی دارد و غیر از متوفی به کسی آسیب نرسیده است.
به گزارش ایرنا، بیمارستان کوثر در عمل به یکی از شریان های حیاتی درمانی شهر سمنان و استان سمنان تبدیل شده است اما کیفیت خدمات رسانی به بیماران مراجعه کننده همواره با شکایاتی همراه بوده است و چندی پیش خبرگزاری ایرنا مرکز سمنان در این خصوص گزارشی را ارائه داد.
۹۸۹۱/۷۴۰۸
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت