14:21 1403/04/06

وزارت ورزش نامزدهای احراز صلاحیت شده قایقرانی را اعلام کرد

no-photos

تهران- ایرنا- با اعلام دفتر امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، کاندیداهای احراز صلاحیت شده ریاست فدراسیون قایقرانی تا این لحظه معرفی شدند و باید برنامه های خود رابرای انتخابات به مجمع ارائه کنند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون قایقرانی، سیدرضا میرابوطالبی، فرحناز امیرشقاقی، علیرضا سهرابیان، ناصر طالبی، رضا گل‌محمدی و سعید کاظمی کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی هستند که باید روز هفتم اسفندماه برنامه های خود را در مجمع انتخاباتی این فدراسیون ارائه کنند.
پیش از این قرار بود که انتخابات فدراسیون قایقرانی مردادماه سال جاری برگزار شود اما همزمانی آن با بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا موجب شد که انتخابات به پایان این دوره از بازی ها موکول شود.
پس از این بازی ها و با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ایران، تغییرات فراوانی در لیست نامزدهای انتخاباتی ایجاد و احمد گواری به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.
با انتخاب گواری ثبت نام مجدد از نامزدها صورت گرفت و پس اداره شدن فدراسیون با سرپرست از، وزارت ورزش در نهایت اعلام کرد روز هفتم اسفندماه انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار می شود.
ورزشی ** ۲۰۵۲**۹۱۱۸**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت