9:12 1403/04/08

فدراسیون کشتی مجارستان خواستار همکاری بیشتر با ایران شد

no-photos

تهران – ایرنا – نایب رییس فدراسیون کشتی مجارستان در دیدار با «حمید بنی تمیم» خواستار همکاری بیشتر دو جانبه با هدف رشد کشتی آزاد در این کشور شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون کشتی، جلسه مشترک «حمید بنی تمیم» سرپرست فدراسیون و «پیتر باغچا» نایب رئیس فدراسیون کشتی مجارستان با حضور «غلامعلی رجبی یزدی» سفیر ایران برگزار و دو طرف در مورد انجام همکاری های دوجانبه بیشتر گفت و گو کردند.
در این نشست در مورد همکاری های فنی بیشتر از جمله برگزاری اردوهای مشترک در رده های سنی پایه بحث و تبادل نظر شد و به توافق های خوبی رسیدند.
بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی با تأیید این خبر گفت: طرف مجارستانی در این نشست خواستار همکاری بیشتر دوجانبه به ویژه برای رشد کشتی آزاد در این کشور شد.
بنی تمیم با دعوت رسمی فدراسیون کشتی مجارستان همزمان با رقابت های جایزه بزرگ به این کشور سفر کرده است.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود از روز شنبه در شهر گیور آغاز شد و امروز (یکشنبه) با معرفی نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان می رسد.
تیم منتخب ایران که با ۱۰ فرنگی کار در این مسابقات حضور دارد، پیش از آغاز مسابقات، اردوی پنج روزه مشترکی را با تیم مجارستان برگزار کرد.
ورزشی**۱۰۶۷**۹۱۱۸**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت