11:49 1403/04/10

ورزش های همگانی میان ایرانیان رشد کرده است

no-photos

بوشهر- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: هم اکنون بیش از ۳۲ درصد جمعیت ایران به ورزش های همگانی می پردازند که نسبت به چهارسال پیش ۱۱ درصد رشد کرده است.

به گزارش ایرنا، علی مجدآرا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: در ۱۳۹۳ این شاخص ۲۱ درصد بود که اکنون به ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده است.
وی بیان کرد: در اجرای سند چشم انداز فدراسیون ورزش همگانی برای حرکت به سمت ایرانی شاداب، فعال و سالم تا افق ۱۴۰۴ میزان مشارکت همگانی در ایران باید به بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد.
مجدآرا ادامه داد: براساس اعلام مرکز آمار ایران مشارکت مردم ایران در ورزش های همگانی ۵۲ درصد اعلام شده که علت این میزان اختلاف آماری با فدراسیون ورزش های همگانی تعداد روزهایی است که مردم در طول سال به ورزش همگانی می پردازند.
وی یادآور شد: مرکز آمار چنانچه فردی در طول هفته تنها یک روز ورزش کرده باشد نیز آن را در بین جمعیت مشارکت کننده در ورزش های همگانی قرار می دهد ولی ملاک فدراسیون برای ارزیابی مشارکت مردم در ورزش های همگانی انجام حداقل سه روز ورزش در طول هفته است.
مجدآرا در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون اعزام های بین المللی فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: فدراسیون ورزش های همگانی در برخی زمینه ها مانند دارت، طناب زنی، پینت بال و داژبال اعزم بین المللی دارد که براساس تقویم سالانه نسبت به آن اقدام می شود.
وی یادآور شد: اعتبارات ورزش همگانی امسال ۳۰ میلیارد ریال بوده که انتظار است این میزان در سال آینده به ۴۰ تا ۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.
مجدآرا ادامه داد: تحقق این مهم می تواند به توسعه ورزش های همگانی در استان ها کمک کند.
۶۰۴۳/۷۲۱۲
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت