13:32 1403/04/06

انجام عمیات مردم یاری نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور

no-photos

یگان های پزشکی و امدادی نیروی دریایی ارتش به انجام ماموریت مردمیاری، خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق مختلف در نزدیکی مناطق عملیاتی رزمایش «ولایت۹۷» پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با آغاز مرحله نمایش قدرت رزمایش «ولایت۹۷» که در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور آغاز شده است، یگان های پزشکی و امدادی نیروی دریایی ارتش به انجام ماموریت مردمیاری، خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق مختلف که در نزدیکی مناطق عملیاتی رزمایش دارند پرداختند.

طی این طرح، پزشکان و بهیاران این نیرو ازجمله متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی و پزشک عمومی به ارائه خدمات رایگان شامل ویزیت، تحویل دارو و اهدای بسته سلامت به مراجعین و بیماران نیازمند پرداختند.

در این طرح انواع تجهیزات بیمارستانی ازجمله اتاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، بیمارستان صحرایی، درمانگاه سیار، تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاه جنگ نوین به کارگرفته شده است.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از یگان های اصلی در آبادانی و عمران منطقه مکران است.

این نیرو هم راستا با ساخت منطقه دریایی در جاسک و احداث زیرساخت های اساسی برای استقرار یگان های متعدد در آبهای ساحلی دریای عمان، بیشترین نقش را در عمران این مناطق در حوزه های غیر نظامی نیز دارد.

امیر محسن مرادی نیا رییس اداره بهداشت و درمان نداجا نیز در این باره اظهار داشت: همزمان با اجرای رزمایش بزرگ ولایت ٩٧، تیم های پزشکی ما ازجمله یک تیم ١٠ نفره از پزشکان متخصص با حضور در جاسک و مناطق محروم و روستاهای اطراف منطقه، درحال ویزیت و معالجه رایگان مردم این مناطق هستند.

مرادی نیا افزود: برای این کار درمانگاهی در نظر گرفته شده و بیمارانی هم که نیاز به معالجه بیشتر دارند به بیمارستان سیدالشهداء در بندرعباس منتقل می شوند.

رییس اداره بهداشت و درمان نداجا افزود: در این خدمات که پیش از آغاز رزمایش شروع شده؛ صدها نفر از مردم مراجعه کرده و ویزیت می شوند.

مرادی نیا خاطر نشان کرد: در خصوص رزمایش نیز ما اقدام به برپایی چادرهای بیمارستانی و بیمارستان های صحرایی کردیم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت