5:50 1403/04/08

مشکلات دانشجویان دانشگاه آزاد در حال پیگیری است

no-photos

تهران – ایرنا – نایب رییس کمیسون آموزش مجلس، گفت: مشکلات دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد روز یکشنبه با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد، افزود: مشکلاتی که برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد به وجود آمد، باید به طور همه جانبه بررسی شود و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.
نایب رییس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این خصوص دانشگاه آزاد برخی از تخلفات را پیگیری کرد و دراین خصوص تعدادی از متخلفان بازداشت شدند؛ البته باید گفت که دانشگاه آزاد باید به صورت شفاف پیگیری های لازم را انجام دهد و کسانی که پیگیر شکایات خود هستند از مراحل پیگیری موضوع توسط دانشگاه آزاد مطلع شوند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: درخصوص اقدامات انجام شده برای احقاق حق دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد، اطلاعی از گزارشات ارائه شده ندارم ولی باید این موضوع به طور جد حل شود و دانشجویانی که دراین مسیر سختی های زیادی را متحمل شدند، دلجویی شوند.
وی بیان کرد: کمیسیون آموزش وارد موضوع شده و کمیته ای را برای بررسی همه جانبه این موضوع و معرفی متخلفان به مراجع قضایی تعیین کرده که این کمیته هم اکنون در حال پیگیری و بررسی شکایات مطرح شده است و قرار بر این شده است که در این خصوص گزارشی را به کمیسیون ارائه کنند.
نایب رییس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد باید در اسرع وقت مشکلات موجود را مرتفع کند و اگر دانشجویی دراین مسیر به حق خود نرسیده، می تواند شکایت خود را به نمایندگان خود درمجلس ارائه دهند تا با جدیت بیشتر شکایات آنها مورد پیگیری قرار گرفته تا به حقوق خود دست یابند.
*علی رغم حمایت وزیر بهداشت، دانشجویان همچنان بلاتکیفند
به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد بخشنامه پذیرش مهمانی دایم پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۹۷ گروه پزشکی را که در اعلام نتایج ۲۳ مهرماه محل قبولی شان تغییر کرده، ابلاغ می کند و سرپرست دانشگاه هفت تن از روسا و معاونان آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را به دلیل محرز شدن تخلف در پذیرش غیرقانونی داوطلبان پزشکی عزل می کند اما از طرف دیگر وزیر بهداشت به فاصله یک روز آب پاکی را روی دست دانشگاه آزاد می ریزد و اعلام می کند: ما نمی توانیم مقررات را زیرپا بگذاریم، بنابراین ظرفیت پذیرش دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه آزاد تغییر نمی‌کند. با این وجود همچنان دانشجویان از تحصیل باز مانده و بلاتکلیف هستند.
سیام*۱۷۴۴*۱۵۳۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت