14:01 1403/04/06

شفر: می توانستیم گل های بیشتری به ذوب آهن بزنیم

no-photos

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال این شانس را داشت که گل های بیشتری را وارد دروازه حریف کند و البته دو بار نیز شانس آوردیم که گل نخوردیم.

به گزارش ایرنا؛ «وینفرد شفر» پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خوشحال هستم بابت اینکه به پیروزی رسیدیم و بازیکنانم عملکرد بسیار عالی داشتند.
وی تصریح کرد:چند بازیکن استقلال در آمادگی کامل نبودند. پاتوسی و منشار را تعویض کردیم و باید بیشتر تمرین کنند تا آمادگی بدنی بیشتری داشته باشند.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: محسن کریمی را به زمین فرستادم تا شانس بازی کردن را به او بدهم. او یک سال بازی نکرده بود و این فرصت را به او دادم تا دوباره به میدان برود و حتی اجازه دادیم تا پنالتی را بزند. ما هر ۴ روز یک بار بازی داریم و به همه بازیکنان مان نیاز داریم.
سرمربی آبی پوشان ادامه داد: پاتوسی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، پژمان منتظری و اللهیار صیادمنش امشب خیلی خوب بازی کردند، هرچند باید بگویم تیم استقلال امشب عملکرد عالی داشت.
شفر در پایان گفت: اللهیار صیادمنش مانند الماس برای استقلال است. تیم های زیادی از اروپا این بازیکن را می خواهند اما خودش مایل است در استقلال بماند.
وی ادامه داد:من همچون پدر از اللهیار صیادمنش مراقبت می کنم و اجازه نمی دهم چنین فوتبالیست توانمندی راحت فوتبال ایران را ترک کند.
ورزشی**م.ت**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت