3:28 1403/04/08

تمرینات مرور فن آزادکاران در آستانه اعزام به جام دانکلوف

no-photos

تهران – ایرنا – تمرینات تیم ملی کشتی آزاد ایران در آستانه اعزام به رقابت های بین المللی جام دانلکوف بلغارستان امروز (دوشنبه) در خانه کشتی عبدالله موحد تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در تمرینات امروز (دوشنبه) ۱۱ ملی پوش از ساعت ۱۱ پس از گرم کردن بدن های خود، تمرینات مرور فن را به صورت ۲ به ۲ و زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همچنین ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری و دیگر مربیان بر کار آزادکاران نظارت داشتند.
در این تمرین حسن یزدانی با کامران قاسمپور، رضا یزدانی با علیرضا کریمی، رضا افضلی با یونس امامی، پیمان بیابانی و رضا اطری ۲ به ۲ تمرینات مرور فن را برگزار کردند و کادر فنی با وسواس خاصی همه حرکات آنها را زیر نظر داشت.
در این تمرینات بهنام احسان پور و یدالله محبی به کار با وزنه پرداختند و ضمن آنکه پرویز هادی و مصطفی حسین خانی دو ملی پوش اعزامی به بلغارستان نیز برای حضور در مراسم تجلیل از علی اکبر حیدری، حضور نداشتند.
مرحله پنجم اردوی تیم ملی از ۲۳ بهمن در خانه کشتی آغاز شد و فردا (سه شنبه) به پایان می رسد.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد نیز روز چهارشنبه هفته جاری با ترکیب مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی در اوزان ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم راهی شهر روسیه محل برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان می شوند و این مسابقات روزهای ۹ تا ۱۲ اسفند ماه برگزار خواهد شد.
مرحله ششم اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیز روزهای ۱۲ تا ۲۷ اسفند ماه جاری برگزار می شود و آزادکاران تا زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین (۳ تا ۸ اردیبهشت سال ۹۸) ۲ مرحله اردو دیگر را در برنامه دارند.
«غلامرضا محمدی» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگار ایرنا گفت: با هماهنگی های صورت گرفته تمرینات تیم ملی روزهای ۵ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ در شهر خرم آباد برگزار می شود.
وی افزود: هدف از برگزاری اردو خارج از تهران ایجاد یک تنوع اردویی برای ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های آسیایی چین است.
محمدی تصریح کرد: اردوی تیم ملی پس از آن از ۲۰ فروردین ماه تا زمان اعزام به رقابت های آسیایی چین (۳ تا ۸ اردیبهشت ماه در شی‏آن) در محل خانه کشتی عبداله موحد پیگیری می شود.
وی خاطرنشان کرد: تیم منتخب کشتی آزاد صبح روز چهارشنبه با ۴ کشتی گیر راهی جام دانکلوف بلغارستان می شود و پس از این مسابقات اردوی تیم ملی پیش از پایان سال نیز روزهای ۱۳ تا ۲۳ اسفند در تهران برگزار خواهد شد.
همچنین اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید برای شرکت در رقابت های جام جهانی روسیه و قهرمانی آسیا فردا (سه شنبه) به پایان می رسد.
این اردو که از روز ۲۷ بهمن ماه آغاز شده، امروز با یک جلسه تمرین مرور فن زیر نظر علیرضا رضایی و همکارانش پیگیری می شود و این مرحله از تمرینات فردا به پایان می رسد.
مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید که به ترتیب در رقابت های جام جهانی یاکوتسک روسیه (۲۵ و ۲۶ اسفند ۹۷) و مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (۴ و ۵ فروردین ماه ۹۸) شرکت می کند از ۱۱ اسفند آغاز می شود و تا روز ۲۳ اسفند زمان اعزام به روسیه ادامه می یابد.
ورزشی**۱۰۶۷**۱۵۹۷
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت