2:18 1403/04/06

رقابت هفت نامزد برای ریاست فدراسیون قایقرانی

no-photos

تهران – ایرنا – مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی فردا (سه‌شنبه) برگزار و در پایان آن از بین هفت نامزد انتخاباتی، ریاست جدید این فدراسیون انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در حالی روزهای گذشته اسامی ۶ نامزد ریاست این فدراسیون اعلام شده بود امروز (دوشنبه) نیز با اعلام دفتر امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، محسن میلاد به نفرات پیشین اضافه و تعداد نامزدها به هفت نفر رسید.
پیش از این وزارت ورزش و جوانان صلاحیت سیدرضا میرابوطالبی، فرحناز امیرشقاقی، علیرضا سهرابیان، ناصر طالبی، رضا گل‌محمدی و سعید کاظمی را تایید کرده بود.
خسرو ابراهیمی، یحیی یحیائی و محمد بابایی نفراتی هستند که صلاحیتشان تأیید نشد.
بنا بر اعلام وزارت ورزش و جوانان احمدرضا طالبیان، محسن شادی و هدیه کاظمی نمایندگان ورزشکاران، مسعود مهدوی نیا نماینده داوران، حسین ملکی نماینده مربیان و باشگاه های مقاومت بسیج و مرزبانی ناجا نمایندگان باشگاه های حاضر در مجمع انتخاباتی در فدراسیون قایقرانی هستند.
انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی که قرار بود مرداد امسال برگزار شود به دلیل تداخل با بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به تعویق افتاد. اما با پایان این بازی ها و ابلاغ قانون منع به کار گیری بازنشستگان احمد گواری به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی انتخاب و ثبت نام برای انتخابات این فدراسیون دوباره انجام شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی از ساعت ١۵ فردا (سه‌شنبه) در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار می‌شود.
ورزشی ** ۲۰۵۲**۱۵۹۷
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت