15:34 1403/04/04

۵۸۷ سبد کالا به خانواده های زندانیان اختصاص یافت

no-photos

تهران- ایرنا- مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: در ۹ ماه گذشته ۵۸۷ سبد کالا به ارزش ۵۴۴ میلیون ریال به خانواده های زندانیان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا از قوه قضاییه جبار باقری روز دوشنبه اظهار داشت: کمک‌های حمایتی مانند رضایت شاکی و پیگیری پرونده‌های قضایی نیز ۲ هزار و ۸۳۸ مورد بوده است.
وی افزود: در بخش پذیرش و تشخیص ۱۶ هزار مراجعه به دفاتر انجمن مستقر در زندان‌های استان تهران انجام شده که ۹ هزار و ۸۷۰ مورد مشاوره حضوری، ۱۰ هزار و ۶۸۳ مورد مشاوره تلفنی و ۵۳۸ مورد تشکیل پرونده دائم و موردی بوده است.
باقری اظهار داشت: انجمن بابت پرداخت ۲ هزار و ۳۲۲ مورد خدمت به خانواده‌های زندانیان در قالب پرداخت مستمری، کمک هزینه زندگی، اجور معوقه منزل، کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه زندگی و کمک هزینه درمانی بیش از سه میلیارد ریال هزینه کرده است که توانسته‌ایم بخشی از مشکلات خانواده‌ها را مرتفع سازیم.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با اشاره به اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های مددجویان با همکاری خانه کارآفرینی یاس گفت: ۱۱۶ نفر از خانواده‌های زندانیان آموزش دیده اند که پس از آموزش، محصولات خود را در منزل تولید می‌کنند.
وی افزود: به منظور رفاه حال زندانیان مبلغ ۱۶۵ میلیون ریال به زندان‌ها در قالب تنخواه و هزینه درمان در اختیار مددکاران زندان قرار گرفت.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با تشکر از خیرین نیک اندیش در بخش کمک به آزادی زندانیان گفت: انجمن در طول ۹ ماهه سال ۹۷ بابت آزادی ۳۲ زندانی مبلغ یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی هزینه کرده است.
وی افزود: طرح آموزش پیشگیری از آسیب‌های پرخطر در زندان‌ها با انعقاد قرارداد انجمن با سازمان ملل از سال ۸۵ آغاز شده و همچنان این خدمات با تمدید قرارداد ادامه دارد. بر این اساس انجمن حمایت زندانیان در قرارداد جدید با بکارگیری ۷۷ نیرو در قالب ۱۰ نفر پزشک و ۶۷ مشاور در زندان‌های ۳۰ استان کشور با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال در زمینه کاهش آسیب رفتار‌های پرخطر فعالیت می‌کنند.
اجتمام*۱۰۰۳*۱۸۳۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت