14:55 1403/04/06

وزیر کشور بر تولید، اشتغال، سرپا و فعال ماندن واحدهای تولیدی تاکید کرد

no-photos

تهران – ایرنا – وزیر کشور بر تولید، اشتغال، سرپا و فعال ماندن واحدهای تولید در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی با کمبودهایی در منابع مالی و در نقل و انتقالات مواجه هستیم که باید بتوانیم نیازها و توانمندی های خودمان را با توجه به شرایط ساماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه پس از پایان نشست استانداران سراسر کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر صنعت، معدت و تجارت به همراه مدیران و معاونشان برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، مربوط به تنظیم بازار است.
وی اظهار داشت: تامین مایحتاج کالای های عمومی برای اسفند ماه منتهی به عید و نیز بررسی مشکلات و مسایل واحد های تولیدی، تامین نقدینگی، تسهیل در امور مربوط به گمرک و مالیات در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر کشور با بیان این که بحث کالا به عنوان یک از موضوعات مهم در چند جلسه مطرح شده است، خاطر نشان کرد: در این نشست در زمینه توزیع کالا به خصوص کالاهای اساسی که برعهده وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است، بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: جمع بندی هایی از قبل استانداران درباره تولید صنعتی که استان ها در شرایط کنونی با آن مواجه هستند، داشتند این جمع بندی ها را امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کردند و هر کدام که قابل پاسخ گویی و حل مشکل باشد، انجام می شود و بقیه موارد به دولت ارجاع می شود و تصمیم گیری نهایی می شود.
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت هایی که استان ها دارند و آشنایی استانداران و مدیران استانی و منطقه ای با موضوعات و درگیر مستقیم با این مسایل با هماهنگی که با دستگاه های اجرایی به خصوص در حوزه تولید و اقتصادی خواهیم داشت، سعی می کنیم بتوانیم دیدگاه های دستگاه های ملی با دستگاه های استانی حول حل مشکلات مسایل موجود در استان را به هم نزدیک کرد و از همه ظرفیت ها ملی استانی استفاده کنیم.
وزیر کشور اضافه کرد: با وجود اینکه منابع کم و نیازها زیاد است، ولی برنامه ها برای حل آنها موجود است. شرایطی که هر ساله در بودجه داریم امکان تامین بودجه برای این برنامه ها قطعا کفاف نمی دهد، هر سال سازمان برنامه و بودجه، دولت و همه دستگاه ها برنامه هایشان را مطرح می کنند، با توجه به اولویتی که دولت قایل است و میزان منابع و اعتباراتی که دارد باید بتواند این منابع و اعتبارات موجود را با توجه به نیازها بهینه تخصیص دهد.
رحمانی فضلی بر تداوم برگزاری این جلسات تاکید کرد و گفت: بحث نشاط اجتماعی را در اسفند ماه و عید نوروز در دستور کار قرار داده ایم و برای آن برنامه ویژه و خاص در دست تهیه داریم.
وی افزود: تامین کالاهای اساسی مردم به ویژه با رویکرد مصرفی در عید نوروز را در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم همه نیازهای مردم را تامین کنیم.
سیام**۱۷۵۱**۱۵۳۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت