3:55 1403/04/08

سعادتمند: استقلال یکی از شانس های جدی قهرمانی است

no-photos

تهران- ایرنا- رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت که این تیم با عملکرد بسیار خوب در نیم فصل دوم اثبات کرد که یکی از شانس های جدی قهرمانی در لیگ برتر است.

احمد سعادتمند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص موفقیت های اخیر استقلال گفت: خوشبختانه استقلال با درایت کادرفنی، تلاش بازیکنان، هواداران و مدیران موفق شد به روز های خوب خود بازگردد.
وی ادامه داد: استقلال یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر است و با توجه به عملکرد اخیر تیم، به آینده بسیار امیدوار هستم.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: یکی از دلایل بهبود شرایط تیم جذب بازیکنان توانمند است و همان طور که مشاهده کردید آیاندا پاتوسی در ۲ دیدار اخیر یکی از بهترین نفرات ما بوده است.
وی با اشاره به بهبود شرایط مالی باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: در یک خانواده همیشه مشکلات وجود دارد و وظیفه ما به عنوان اعضای هیات مدیره حل مشکلات است.
سعادتمند اظهار داشت: هیات مدیره با تلاش فراوان توانست برخی مشکلات را برطرف کند و امیدوارم بتوانیم روزهای پرفشار اسفند ماه را هم با موفقیت به پایان برسانیم.
** بدنبال حل مشکل پادوانی هستیم
سعادتمند در رابطه با گلایه پادوانی از عملی نشدن وعده های مدیران باشگاه استقلال گفت: پادوانی در کشور ما میهمان بود و با توجه به محبوبیت اخلاقی و توانمندی فنی از جایگاه خوبی در بین هواداران استقلال برخوردار است.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اظهارداشت: باشگاه استقلال برای پادوانی احترام خاصی قائل است و مطمئن باشید بدنبال حل مشکلات او هستیم. مشکلات زیادی وجود دارد که باید یکی پس از دیگری آن را برطرف کنیم.
وی تاکید کرد: خانواده بسیار خوبی در باشگاه استقلال کنار هم جمع شده اند و صاحب اصلی این خانواده در ابتدا هواداران و سپس پیشکسوتان، بازیکنان و مسئولان تیم هستند. تصمیم اصلی ما این است که در فضای دوستانه کار را دنبال کنیم.
ورزشی **۹۱۱۸**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت