5:51 1403/04/08

صالحی امیری: ایثارگران چهره ماندگار هشت سال دفاع مقدس هستند

no-photos

تهران- ایرنا- رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با جامعه ایثارگران از آنها به عنوان چهره ماندگار هشت سال دفاع مقدس یاد کرد.

به گزارش ایرنا از کمیته ملی المپیک؛ سیدرضا صالحی امیری در ابتدای این دیدار گفت: مردم و‌مسئولان قدردان جامعه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا هستند و جانفشانی های این بزرگ مردان و شیر زنان ایران اسلامی در تاریخ کشورمان تا ابد باقی خواهد ماند.
وی ادامه داد: بدون تردید جدای از شهدای گران قدر، یادگاران هشت سال دفاع مقدس که حماسه ساز هشت سال غرور و افتخار برای دفاع از ایران و اسلام بوده اند، همواره مورد توجه و عنایت خداوند متعال بوده و از سوی مسئولان نیز باید به طور جدی مورد تکریم و حمایت معنوی و مادی قرار گیرند.
صالحی امیری با اشاره به حضور قاسمی مشاور امور ایثارگران وزیر ورزش در کمیته ملی المپیک اظهار داشت: وی از شخصیت های ارزنده دفاع مقدس است که با حضور در این سمت برای جامعه ایثارگران ورزش برنامه ها و پیگیری هایی دارد که بدون تردید در آینده نزدیک اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.
وی افزود: قاسمی عاشقانه بدنبال رفع مشکل و خدمت رسانی به جامعه ایثارگران است که البته این وظیفه همه ماست که قدردان و خدمت رسان ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و خانواده شهدا باشیم.
در خاتمه این جلسه از سوی رییس کمیته ملی المپیک با اهدای لوحی از خانواده ایثارگران کمیته ملی المپیک تجلیل به عمل آمد.
ورزشی**۹۴۶۳**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت