16:24 1403/04/04

نجات یافتن جان یک جوان با حرکت خیرخواهانه پیشکسوت کشتی

no-photos

تهران- ایرنا- حرکت خیرخواهانه «علی اکبر حیدری» پیشکسوت کشتی درباره جلب رضایت از خانواده متوفی با پاسخ مناسب این خانواده همراه و جان جوانی نجات یافت.

به گزارش ایرنا؛ حیدری چندی پیش مدال المپیک خود در المپیک ۱۹۶۴ توکیو را به بازماندگان متوفی ای که به قتل رسیده بود، اهدا کرد و با این حرکت جوانمردانه رضایت اولیای دم را گرفت تا جان یک جوان ایرانی را نجات داد.
این اتفاق در حالی صورت گرفت که پسر جوان به اتهام قتل به قصاص محکوم شده بود و این پیشکسوت کشتی به همراه تعداد دیگری از پیشکسوتان این رشته ورزشی نزد خانواده متوفی رفته و با اهدای مدال المپیک خود رضایت اولیای دم را جلب و مانع از اعدام متهم شد.
در همین ارتباط اعضای هیات مدیره صندوق پیشکسوتان نیز در محل این صندوق گردهم آمده و از حیدری طی مراسمی تجلیل کردند.
دراین مراسم سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل و سیدجواد موسوی رئیس هیأت مدیره این صندوق و پیشکسوتانی همچون محمد نصیری، جعفر کاشانی، ناصر عظیمی، تقی عسگری، فرامرز ظلی، حسن روشن، حسن امن زاده، بهرام مشتاقی، رحیم علی آبادی، مهدی مناجاتی، فردین معصومی، مهدی مناجاتی، مسعود صالحیه، سلمان حسام، حاج کریم، حسن میرزاآقابیک، پرویز هادی، جمشید آرش، منوچهر زندی، مهدی محبی، محمد محمودی و مصطفی حسین خانی شرکت داشتند.
ورزشی **۹۱۴۴**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت