11:59 1403/04/06

رویای دستیابی به آمار واقعی فروش سینمای ایران محقق می‌شود؟

no-photos

رونمایی از سامانه فروش سینمای ایران درحالی برگزار شد که مدیر عامل خانه سینما تاکید کرد: امیدواریم این اتفاق باعث ایجاد تضاد نشود، بلکه یک فضای علمی، تحلیلی ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از سامانه فروش سینمای ایران با حضور مدیرعامل موسسه سینماشهر و مدیرعامل خانه سینما دوشنبه ۶ اسفندماه در موسسه سینما شهر برگزار شد.

مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر در این مراسم بیان کرد: درحال حاضر کل سینماهای ایران و حتی مجتمع‌های فرهنگی که به شکل نامنظم فیلم نشان می‌دهند، به سامانه فروش بلیت مجهز شده‌اند و جمع‌آوری داده از همه سالن‌ها امکان پذیر شده است. تاکنون مراکزی مثل شورای صنفی نمایش که نیاز به اطلاعات داشتند با توجه به این سامانه اطلاعات مورد نیاز در اختیارشان قرار می‌گرفت اما بر اساس اصراری که آقای انتظامی برای انتشار اطلاعات و شفاف سازی داشتند و همچنین همکاری‌ای که با سینماداران، پخش کننده‌ها، صاحبان فیلم و … انجام شد، آنها قانع شدند که منافع اجرای این طرح بیشتر از مضراتش است. در نهایت این تصمیم به صورت جمعی گرفته شد تا این سامانه ایجاد شود.

[p]

[p]

[p]انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت