0:34 1403/04/08

کرانچار: امیدوارم با باشگاهها به توافق سازنده ای برسیم

no-photos

تهران – ایرنا – «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: امیدوارم پیش از آغاز مرحله جدید اردو، با مربیان تیم های لیگ برتری نشستی برگزار کنیم و برای موفقیت هر دو طرف به توافق سازنده ای برسیم.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، آخرین اردوی آمادگی تیم فوتبال امید در بهمن ماه در حالی برگزار شد که فقط ۱۱ بازیکن در این اردو حضور داشتند. این موضوع سبب شد تا کرانچار رسما اعلام کند درصورتی که بازیکنان دعوت شده به اردوی جدید که از ۱۱ اسفند ماه آغاز می شود، ملحق نشوند، از تیم کنار گذاشته می شوند.
«حمید استیلی» مدیر تیم فوتبال امید نیز پیش از این تاکید کرد بود که برای موفقیت در راه صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نیاز به همکاری همه باشگاه است.
مرحله مقدماتی فوتبال در رده سنی زیر ۲۳ سال برای صعود به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نیمه نخست فروردین ماه سال ٩٨ به میزبانی ایران در تهران برگزار می شود و تیم فوتبال امید کشورمان قرار است در گروه سوم در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین ماه به ترتیب به مصاف تیم های ترکمنستان، یمن و عراق برود.
کرانچار امروز در گفت و گویی که فدراسیون فوتبال متن آنرا منتشر کرد، افزود: پیش از این هم اعلام کردیم که در برنامه آماده سازی تیم امید، این اردو اهمیت ویژه ای دارد. به همین منظور از همه باشگاه ها خواستیم بازیکنان دعوت شده را در اختیار تیم امید قرار دهند و به طور قطع، هدف از تعامل و نشست با باشگاه های فوتبال رسیدن به نتایجی است که به سود بازیکنان، ما و خود باشگاه ها باشد.
سرمربی تیم فوتبال امید افزود: طبق قانون مسابقات، فهرست اولیه را اعلام کردیم و تا ۱۰ روز پیش از آغاز رقابت ها باید اسامی ۲۳ بازیکن نهایی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دهیم. البته با توجه به شناختی که از بازیکنان در اردوهای قبل داشتم، امیدوارم آنها شایستگی های خود را نشان دهند.
کرانچار در خصوص حریفان تیم امید اظهار داشت: بیشترین شناخت ما از تیم عراق است زیرا دو بار مقابل آنها دیدار تدارکاتی انجام دادیم. البته به دنبال دیدن فیلم بازی های یمن و ترکمنستان نیز هستیم و عملکرد بعضی از نفرات تیم های امید حاضر در جام ملت های آسیا را زیر نظر داریم.
وی ادامه داد: تفاوتی میان حریفان وجود ندارد و فقط به دنبال موفقیت در همه مسابقات هستیم تا پس از کسب بهترین نتیجه صعود کنیم.
سرمربی کروات تیم فوتبال امید در خصوص برنامه های خود افزود: برنامه ما در دو بخش تعریف شده که در ۱۰ روز نخست، تمرینات تاکتیکی و تکنیکی همچنین بدنسازی را در مجموعه پک (مرکز توانمندسازی حرفه ای فوتبال) و مرکز ملی فوتبال با هدف رسیدن به بالاترین سطح آمادگی بدنی و تاکتیکی پیگیری می کنیم. در بخش دوم نیز امیدوار به برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقابل حریفان بین المللی هستیم.
کرانچار یادآور شد: تلاش داریم که بهترین ها را در فهرست نهایی قرار دهیم. البته فراموش نکنیم دیدارها فشرده است و فرصتی برای ریکاوری مناسب نداریم. ولی باید بازیکنانی انتخاب شوند که می توانند باری را به دوش بکشند و در طول این ۳ مسابقه آمادگی مناسب را داشته باشند.
ورزشی**۹۰۲۹**۱۰۶۷**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت