10:32 1403/04/06

کار مداحان اهل بیت در حرکت عظیم ملت ایران تاثیر عمیق خواهد داشت

no-photos

تهران – ایرنا – رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) گفتند: کار شما مداحان اهل‌بیت در حرکت عظیم ملت ایران تاثیر عمیق خواهد داشت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، صبح سه شنبه در آستانه خجسته سالروز میلاد ام‌الائمه حضرت فاطمه‌ زهرا (س) ، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) از سراسر کشور با بیان این که این همه مداح و ذاکر اهل‌بیت یک ذخیره و موجودی ارزشمند است، اظهار داشتند: اگر این ذخیره باطل و بی‌اثر بماند ظلم شده، اگر این سرمایه را نداشتیم، مسئولیتمان به این سنگینی نبود.
ایشان افزودند: اما این سرمایه هست و برای انقلاب و اسلام و سیدالشهدا و فاطمه زهرا است. از این سرمایه باید در راه اهداف حسینی و فاطمی استفاده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان این که آن چیزی که امروز پیش پای ملت ماست، تبیین معارف انقلاب اسلامی است، تاکید کردند: این کار از شما [مداحان] برمی‌آید. بارها گفتم، گاهی یک قصیده، یک غزل و یک بیت ِشما به قدر یک سخنرانی می‌تواند در مخاطبتان اثر بگذارد.
حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به مداحان یادآور شدند: شعر با مضمون اسلامی و قرآنی و -به بیان شما- فاطمی و حسینی بخوانید.
ایشان با بیان این که اهداف انقلاب را با فکر روشن در شعر بگنجانید و آن را با صدا و لحن خوش در جلسه القا کنید، تصریح کردند: این کار در حرکت عظیم ملت ایران تاثیر عمیقی خواهد داشت.
این خبر در حال تکمیل است
سیام**۹۳۱۴**۱۵۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت