13:54 1403/04/06

هدفمند و با انگیزه درمسابقات قهرمانی اسکواش آسیا شرکت می کنیم

no-photos

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی اسکواش با اعلام پایان مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی از امروز گفت: در مسابقات بین المللی قهرمانی آسیا با انگیزه، تلاش و هدفمند حضور می یابیم.

«سیدمحمدحسین سنایی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: رقابت های بین المللی قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در مالزی برگزار می شود و به همین منظور مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی نیز از پنجم تا هفتم اسفندماه برپا شد.
در مرحله اول این اردو چهار بازیکن شامل علیرضا شاملی، محمدرضا ضیاء کاشانی، سجاد زارعیان و سمیع الله قاصد آبادی انتخاب شده بودند.
وی افزود: در مرحله دوم نیز زارعیان و قاصدآبادی برای شرکت در این مسابقات برگزیده شدند و با توجه به برنامه ریزی بلند مدت فدراسیون برای این اسکواش بازان و تمرین های مداوم آنان، امیدوار هستیم که بتوانیم نتایج خوبی در این رقابت ها کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی اسکواش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور کشورهای قدرتمند آسیا در این تورنمنت بین المللی، خاطرنشان کرد: ملی پوشان ایرانی حریفان سختی در آسیا دارند. بازیکنان مطرحی با رنکینگ اتحادیه حرفه ای اسکواش ( PSA) از کشورهایی همچون هند، مالزی، ژاپن، کویت و قطر در این رقابت ها شرکت می کنند اما با نهایت انگیزه و تلاش در این تورنمنت حضور می یابیم تا باعث افتخار ایران شویم.
وی ادامه داد: مسابقات بین المللی قهرمانی آسیا هر ۲ سال برگزار می شود و برنده آن در این مدت قهرمان آسیا باقی خواهد ماند.
سنایی در پایان گفت: مسابقات (PSA) دارای رنگینگ است و در طول سال در تمام ماه ها در کشورهای مختلف برگزار می شود. هر ورزشکار با هدف گذاری و برنامه ریزی در این رقابت ها شرکت می کند.
ورزشی**۹۱۲۸**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت