22:04 1403/04/07

سرمربی تیم ملی واترپلو: از اطلاعات ساویچ استفاده کردم

no-photos

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران به همراه «ساویچ» سرمربی تیم صربستان در یک نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساویچ که برای حضور در کلینیک مربیگری واترپلو در ایران به سر می برد، در نشست خبری امروز خود در جمع خبرنگاران گفت: چیزهای زیادی از چیریچ درباره ایران شنیده بودم. از فرهنگ و برخورد ایرانی ها خوشم آمد به خصوص غذاهای ایرانی. امیدوارم این دوستی به عقد قرارداد دو جانبه بین واترپلو ایران و صربستان منجر شود. امیدورایم منجر به تبادل تجربیات دو کشور شود. خوشحالم بخش آخر حضورم در ایران با فینال لیگ واترپلو همراه است.

وی افزود: امیدورام تفاهم نامه ای امضا شود تا به واسطه آن همکاری خوبی بین ایران و صربستان شکل بگیرد. بازیکنان ایران و صربستان تبادل داشته باشند. امیدوارم همکاری خوبی در بخش واترپلو بانوان نیز شکل گیرد.و منجر به سود آوری برای هر دو طرف شود و بازیکنان صرب نیز در ایران حاضر شوند. بازیکنان ایرانی خوبی در صربستان هستند.

ساویچ ادامه داد: این می تواند شروع همکاری در سایر رشته ها بین ایران و صربستان شود نه فقط واترپلو. چون ارتباط خوبی بین مردم ایران و صربستان دیدم و امیدوارم اولین گام دوستی بین دو کشور از طریق ورزش برداشته شود. امیدوارم آخرین حضورم در ایران نباشد. مردم ایران و صربستان در دنیا بد معرفی شدند اما واقعیت چیز دیگری است.

چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: از ساویچ تشکر می کنم که دعوت را پذیرفت و آمد. همچنین از برنامه ریزی فدراسیون که باعث شد پایان کلینیک با اختتامیه لیگ واترپلو همراه باشد. تجربه خوبی در کلینیک بود و من هم از اطلاعات استفاده کردم. امیدورام همانطور که سه بازیکن ایران در صربستان حضور دارند بازیکنان صرب هم به واسطه همکاری فدراسیون ایران و صربستان در لیگ ایران حاضر شوند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت