14:05 1403/04/08

استفاده درست از ظرفیت‌ها برای جبران ضعف‌ها

no-photos

وزیر صنعت اظهار کرد که استفاده درست از ظرفیت‌ها و داشته‌ها می‌تواند عاملی برای جبران ضعف‌های ما در صنعت و تولید کشور باشد.

به گزارش ایسنا، دومین مراسم اهدای جایزه ملی برند با حضور سرپرست سازمان توسعه تجارت و جمعی از تولیدکنندگان برگزار شد.
رضا رحمانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی نیز ظرفیت‌های خوبی داریم، گفت: البته ممکن است با شرایط امروز ما رسیدن به ثبات اقتصادی که در شرایط عادی اتفاق می‌افتد امکان پذیر نباشد، اما در همین شرایط هم می‌توانیم با همین ظرفیت‌ها بر کاستی‌های آن غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای امروز دنیا برای شناساندن ظرفیت‌های تولید و ایجاد اعتماد در مصرف کننده، نشان‌های تجاری است، اظهار کرد: اقتصاد کشورها را امروزه نشان‌ها اداره می‌کند یعنی امروزه اقتصادها با هم رقابت نمی‌کند، بلکه این نشان‌ها هستند که در رقابت با یکدیگر هستند، زنجیره‌ها را راه می‌اندازد و صادرات کشورها به ایجاد همین نشان‌های تجاری وابسته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد که اگر نگاهی به صد نشان برتر دنیا بیندازیم متوجه می‌شویم که این نشان‌ها متعلق به کشورهای توسعه یافته و اقتصادهای پیشرفته است بنابراین ارتباط معناداری میان نشان‌سازی و نشان تجاری با پیشرفت کشورها وجود دارد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت