22:53 1403/04/03

ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح ضروری است

no-photos

تهران- ایرنا- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح یک ضرورت است و باید هر روز جایگاه بهتری را در مسایل دفاعی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «شکرالله بهرامی» روز چهارشنبه در همایش حقوقدانان نیروی زمینی ارتش که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهارداشت: ما ملتی با آرمان های بزرگ هستیم که می‌خواهیم به قله های بلند پیشرفت دست پیدا کنیم.
وی ایران را کشوری قدرتمند توصیف کرد و افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مشاورانی‌ را به سوریه و عراق اعزام کردند که پیروزی را برای این‌ ملت ها رقم‌ زدند.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بشار اسد رییس جمهوری سوریه که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان قهرمان جهان عرب نام گرفته است خود را مدیون توان رزمی جمهوری اسلامی ایران‌ می داند.
بهرامی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران در سوریه جانانه عمل و آمریکایی ها را پس از تحمیل چندین دوره شکست مجبور به عقب نشینی کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ارتقا توان رزمی جز راهبرد های بدون شک یگان های نظامی است؛ ما باید روز به رو قدرت خود را به رخ دشمنان بکشیم.
رییس سازمان ‌قضایی نیروهای مسلح با بیان‌ این که باید روی پای خود بایستیم، افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب، امام برای حضور ارتش تاکید داشتند و ارتشمان نیز با تمام‌ توان از این انقلاب دفاع کردند.
بهرامی اظهار داشت: به منظور پیشرفت باید ریل گذاری درست داشته باشیم و برای رسیدن به پیشرفت برنامه داشته باشیم.
وی حقوقدانان و دستگاه قضایی را همیار نیروهای مسلح دانست و عنوان کرد: حقوقدانان نیروهای مسلح به عنوان یک‌ نیروی پشتیبان یگان های رزمی را حمایت می کند.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین گفت: زمانی که نیروهای مسلح ما به میدان‌ می‌روند باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که از نظر حقوق به خوبی پشتیبانی شوند.
بهرامی خطاب به مسئولان حقوقی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: باید بر اساس قانون و با رعایت تمام ‌جوانب قراردادها تنطیم ‌شود تا نیروهای مسلح در آینده با مشکل روبرو نشوند.
وی افزود: حقوقدانان نیروهای مسلح در رابطه با بنیادهای تعاون مسئولیت دارید و اگر در جایی مشکلی ایجاد می شود باید سریع حکم ‌قضایی را اخذ و از ادامه فعالیت آن ‌جلوگیری کنید.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح یادآور شد: زمانی که موضوع بنیاد مسکن ارتش را با آقا گفتیم خیلی ناراحت شدند و گفتند که جلوی کار را بگیرید و اجازه ندهید فساد ادامه پیدا کند.
بهرامی به موضوع تعاونی عطر گل یاس ناجا اشاره کرد و افزود: تعاونی عطر گل یاس قرار بود ۳۴ درصد سود پرداخت کند که آن را پرداخت نکرد؛ در آن ‌زمان شخصی آمد و گفت پسر من قصد سود رساندن دارد و ۳۴ درصد سود ساخت و ساز مشکلی ندارد؛ در جواب به او گفتم پسر ‌شما قصد پرداخت سود ۷۸ درصد داشت.
سیام*۹۶۱۲*۱۳۳۶
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت