13:23 1403/04/08

همه نگران وضعیت لس آنجلس لیکرز در NBA

no-photos

تهران – ایرنا – شرایط نامناسب لیکرز اعتراض خیلی ها را بلند کرده است. امروز شکیل اونیل ستاره سابق این تیم و بسکتبال آمریکا نیز از وضعیت لیکرز و عملکرد بازیکنانش گلایه کرد.

به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز چهارشنبه با سه دیدار ادامه پیدا کرد که در این مسابقات دنور، تورنتو و نیویورک برابر حریفان خود به برتری رسیدند.
در این دیدارها اوکلاهاماسیتی، بوستون و اورلاندو بازنده بودند اما خبرهای منتشر شده درباره لیگ NBA زیاد مربوط به این مسابقه نبود بلکه اکثرا تحت تاثیر اتفاق های دیگر بود. در جریان دیدارهای امروز شکیل اونیل ستاره سال های نه چندان دور لیکرز به وضعیت این تیم در لیگ اشاره کرد.
لس آنجلس لیکرز درگیر برخی اتفاق ها شده و شاید پلی آف را نیز از دست بدهد. بسیاری از رسانه ها اعلام می کنند که لیکرز به دلیل ماجرای جذب آنتونی دیویس از تیم نیواورلانز با مشکلات داخلی مواجه شده که به تلاش این تیم برای انتقال بازیکنانش به تیم حریف و گرفتن آنتونی دیویس مربوط می شود.
لبرون جیمز بعد از باخت لیکرز برابر ممفیس تاکید کرد که هم تیمی هایش نباید اجازه دهند حواسشان به موارد دیگر پرت شود و راه را گم کنند. در جریان بازی های امروز شکیل اونیل نیز همین نظر را داشت. ستاره تیم لیکرز گفته است: ۶ بار در لیگ NBA انتقال داده شدم اما هیچوقت گریه نکردم.
اونیل همچنین گفته است: اگر نمی خواهید به تیم دیگری بروید یا درباره انتقال شما صحبت شود باید بلند شوید و رقابت کنید. جیمز عادت دارد که بازیکنانی کنارش باشند که امتیاز بیاورند و کنار او تلاش کنند و اکنون این شرایط برایش مهیا نیست.
در کنار این موضوع باخت بوستون نیز ماجراهایی در پی داشت. این تیم امروز به مصاف تورنتو رفت و ۱۱۸ بر ۹۵ تن به شکست داد. در این دیدار کایری ایروینگ عملکرد خوبی برای تیمش نداشت و تنها ۷ امتیاز کسب کرد. در دقایقی که او روی نیمکت تیمش نشسته بود تصاویری از چهره ناراحت و درهم او منتشر شده که طبق اعلام رسانه های مختلف این مساله نشان می دهد به هیچ وجه از وضعیت بوستون راضی نیست. خبرنگاران زیادی این سوال را مطرح کرده اند که ایروینگ که بعد از این فصل بازیکن آزاد می شود از بوستون جدا خواهد شد یا نه.
در دیگر دیدار برگزار شده دنور که از مدعیان این فصل است برابر اوکلاهاما با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۲ به برتری رسید و پنجمین برد پیاپی اش را جشن گرفت. لوکا جوکیچ ستاره این تیم برابر اوکلاهاما بود و با کسب ۳۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۱۰ پاس منجربه گل دبل دبل کرد. در طرف دیگر میدان هم پائول جرج و راسل وست بروک ستاره های اوکلاهاما بودند اما نتوانست مانع باخت تیمشان شوند.
جرج در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس منجربه گل داشت و وست بروک نیز با ۲۲ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۹ پاس منجربه گل به کارش خود خاتمه داد.
در آخرین مسابقه نیز نیویورک ۰۸ بر ۱۰۳ اورلاندو را مغلوب کرد.
ورزشی**ع-ح**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت