12:08 1403/04/06

تفنگداران ایرانی بدون کسب سهمیه المپیک هند را ترک کردند

no-photos

تهران – ایرنا – با حذف تیم‌های میکس تفنگ و تپانچه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی هند، هیچ کدام از نمایندگان تیراندازی ایران نتوانستند در این دوره از رقابت ها سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون تیراندازی، تیم‌های میکس تفنگ و تپانچه بادی با شکست برابر رقیبان در دور مقدماتی نتوانستند به مرحله فینال راه پیدا کنند.
در تفنگ بادی ۱۰ متر تیم یک ایران با ترکیب حسین باقری و نجمه خدمتی با رکورد ۸۳۵.۱ در رده دهم ایستاد. همچنین تیم دو ایران نیز با ترکیب آرمینا صادقیان و امیرمحمد نکونام با رکورد ۸۳۴.۱ در رده پانزدهم قرار گرفت و به کار خود در مرحله مقدماتی پایان داد.
در تپانچه بادی ۱۰ متر نیز تیم یک ایران با ترکیب مینا قربانی و جواد فروغی با رکورد ۷۷۰.۲۶ و تیم دو ایران با ترکیب گلنوش سبقت اللهی و وحید گلخندان با رکورد ۷۷۰.۱۸ در رده‌های هفتم و دهم ایستاد و به کار خود پایان داد.
در این مسابقات ایران ۱۵ نماینده در دو رشته تفنگ و تپانچه داشت. نکونام در تفنگ بادی، قربانی در تپانچه بادی و هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر به فینال رسیدند که از میان آن‌ها تنها رستمیان در تپانچه ۲۵ متر اولین مدال تاریخ ایران در این ماده را به دست آورد. الهه احمدی هم در مرحله حذفی تفنگ سه وضعیت توانست رکورد جهان را تکرار کند.
رقابتهای تیراندازی جام جهانی هند و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از یکم اسفندماه با حضور ۴۹۵ ورزشکار از ۵۸ کشور جهان در شهر دهلی نو هندوستان در حال برگزاری است و فردا (پنج شنبه) به پایان می رسد.
ورزشی ** ۲۰۵۲**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت