21:23 1403/04/07

دولت قصد ندارد هرینه های تحصیل را به دوش مردم بگذارد

no-photos

سید محمد حسین بطحایی گفت: گاهی وقت‌ها با تخلف در یک مدرسه و دو مدرسه، تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که همکارانم در مدارس غیردولتی دوش به دوش دولت در حوزه تعلیم و تربیت انجام می‌دهند را نادیده می‌گیرد‌ و باید مراقبت شود.

به گزارش آفتاب، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته که در محل مصلی تهران برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز امور تربیتی خطاب به مدیران و مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی، اظهار کرد: با توجه به اینکه سخنرانی بنده مقارن با اذان ظهر است، ان‌شاءالله در فرصت مناسب مسائلی را با شما در میان می‌گذارم. وی ادامه داد:می‌خواستم توصیف و تعریفی از خصوصی‌سازی کنم که متأسفانه مورد سوء استفاده قرار گرفته است و اصلا دولت بنای بر این ندارد هزینه آموزش را به عهده مردم بگذارد.بطحایی به کیفیت مدارس غیر دولتی اشاره کرد و افزود: گاهی وقت‌ها با تخلف در یک مدرسه و دو مدرسه، تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که همکارانم در مدارس غیردولتی دوش به دوش دولت در حوزه تعلیم و تربیت انجام می‌دهند را نادیده می‌گیرد‌ و باید مراقبت شود.
وی اضافه کرد: تجربه بسیار زیبایی به عنوان اولین نمایشگاه برگزار شده است و می‌تواند مفید واقع شود و یک کارگاه علوم و فنون مدرسه داری برای تمام جامعه آموزش و پرورش باشد.
منبع، فارس
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت