15:05 1403/04/06

ناپولی از آب گل آلود، ایکاردی را شکار می کند

no-photos

تهران- ایرنا- باشگاه ناپولی ایتالیا با ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز به «مائورو ایکاردی» مهاجم دردساز اینتر میلان، قصد دارد وی را به دومین بازیکن پردرآمد سری آ تبدیل کند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری اسپورت بایبل روز چهارشنبه نوشت: بدنبال به بن بست رسیدن مذاکرات اینتر بر سر تمدید قرارداد ایکاردی و خلع شدن وی از بازوبند کاپیتانی این تیم، آینده مهاجم ۲۶ ساله آرژانتینی در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
در این بین، براساس گزارش تارنمای توتومرکاتووب، باشگاه ناپولی پیشنهادی ۹ میلیون یورویی را بعلاوه پاداش های مربوط به عملکرد که بالغ بر۲ میلیون یورو برآورد شده، روی میز ایکاردی قرار داده است.
در صورتی که آبی ها بتوانند طعمه رئال مادرید و بارسلونا را شکار کنند آنگاه ایکاردی پس از «کریستیانو رونالدو» به دومین بازیکن پردرآمد سری آ بدل خواهد شد.
با این حال، «بی این اسپورتس» در گزارشی مدعی شد که اینتر میلان قصد دارد تا کاپیتان خلع شده خود را به یوونتوس بفروشد؛ این در حالی است که بانوی پیر ایتالیا پیش تر نیز تمایل خود را برای جذب مهاجم آرژانتینی اعلام کرده بود و «فابیو پاراچی» مدیر ورزشی این باشگاه نیز تابستان سال گذشته نیز برای مذاکره بر سر انتقال وی با «واندا نارا» همسر و مدیر برنامه های ایکاردی تماس برقرار کرده بود.
در حالی که ایکاردی تا سال ۲۰۲۱ با نراتزوری قرارداد دارد اما بند فسخ ۱۱۰ میلیون یورویی در قرارداد کنونی وی گنجانده شده است که از اول تا ۱۵ جولای فعال خواهد شد.
گزارش های اخیر در حالی منتشر شده است که «آبیان مورانو» مدیر برنامه های پیشین ایکاردی ضمن بیان موضوعاتی در خصوص تاثیر همسر ایکاردی بر زندگی فوتبالیش، از جدایی قریب الوقوع وی از اینتر خبر داد.
وی در این خصوص اظهار داشت: ایکاردی پس از ورود واندا به زندگیش تغییرات زیادی کرده است؛ در حقیقت او پیش از آن فروتن، متمرکز و مشتاق و مصمم برای رشد و پیشرفت بود اما نگاه فعلی او به زندگی دست کم برای من اشتباه به نظر می رسد؛ ورود همسرش او را منزوی کرده و تغییر در سبک زندگی بی شک آینده فوتبالی او را به خطر خواهد انداخت.
وی تاکید کرد: ایکاردی بی شک اینتر را ترک می کند؛ معتقدم او در صورت دریافت خدمات صحیح و مناسب یکی از بهترین شماره نُه های جهان خواهد شد و می تواند برای کفش طلا وارد کورس رقابت شود.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۱۸**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت