22:02 1403/04/07

از سمتم استعفا ندادم/ با تیم نوجوانان عازم لائوس خواهم شد

no-photos

مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان خبر استعفایش را تکذیب کرد و گفت: با تیم نوجوانان عازم لائوس خواهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال برای برگزاری تورنمنت سوچی عازم روسیه شد. ملی پوشان در حالی عازم شدند که حسین عبدی، مشاور فنی تیم ملی در کنار آنها بود.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره غیبتش در کنار تیم جوانان گفت: تورنمنت سوچی یک تورنمنت دوستانه است اما تیم نوجوانان باید عازم مرحله دوم مقدماتی قهرمانی آسیا شود. اولویت با تیم نوجوانان است و فردا با تیم عازم لائوس خواهیم شد. در واقع باید بین تیم جوانان برای حضور در تورنمنت سوچی، تیم ملی بزرگسالان برای دیدار تدارکاتی با بلاروس و تیم نوجوانان یکی را انتخاب می کردم که به دلیل اهمیت مسابقات مقدماتی آسیا تیم نوجوانان را انتخاب کردم.

عبدی در پاسخ به این سوال که خبر استعفا شما صحت دارد یا خیر؟ گفت: خیر از سمتم استعفا ندادم، چند روز به دلیل طی کردن کارهای اداری در کنار تیم ملی نبودم. مسائل اداری مانند بحث قراردادها باید طی شود که این مسائل دست من نیست. من در کنار تیم هستم و امیدوارم کارها به خوبی پیش رود. مسئله خاصی وجود ندارد، امید به خدا هرچه خیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم رقابت‌های قهرمانی فوتبال دختران نوجوان آسیا از ۹ تا ۱۸ اسفند ماه در لائوس برگزار می شود. تیم ایران در گروه A با تیم های استرالیا، لائوس و ویتنام همگروه است و این مسابقات به میزبانی لائوس برگزار می شود. تیم های ژاپن، کره جنوبی و کره شمالی به همراه تایلند که میزبان این رقابت‌ها است به طور مستقیم در مرحله نهایی این مسابقات که شهریورماه ۹۸ برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت