3:50 1403/04/08

امضای تفاهم‌نامه میان علامه طباطبایی و مجمع تشخیص مصلحت

no-photos

تهران- ایرنا- دانشگاه علامه طباطبایی و مرکز آموزش سیاست‌گذاری مجمع تشخیص مصلحت نظام به ‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه و توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، امور مشاوره و بین‌الملل تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه علامه طباطبایی، این تفاهم‌نامه ۷ اسفند ماه جاری در دفتر ریاست دانشگاه به امضای رئیس دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس مرکز آموزش سیاست‌گذاری مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید.
بر اساس مفاد تفاهم‌نامه، برگزاری دوره‌ها و نشست‌های تخصّصی با تمرکز بر موضوع تربیت مدیران راهبردی، انجام مطالعات مشترک در زمینه چارچوب‌های سیاست‌گذاری و نظام‌های نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی نظام با تأکید بر آموزه‌های اسلامی و تجربه‌های جهانی؛ انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و برنامه‌ریزی، اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، حمایت مرکز از پایان‌نامه‌های تحصیلی به ‌ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای مجمع تشخیص مصلحت نظام و یا دستگاه‌ها و سازمان‏های تابعه مجمع و همچنین تبادل اطلاعات علمی- پژوهشی ازجمله مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.
**۹۴۹۱**۱۵۸۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت