3:16 1403/04/08

پایان داوری بخش خوشنویسی جشنواره تجسمی فجر

no-photos

دبیر بخش خوشنویسی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور در برنامه "ارغوان هنر " رادیو نمایش از پایان داوری این بخش خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، امیر احمد فلسفی ضمن اعلام این مطلب افزود: در این دوره از جشنواره، حدود ۵۵۰ اثر برای رقابت به بخش خوشنویسی آمده بود که بعد از مرحله داوری حدود ۷۲ اثر انتخاب و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت و از بین آن‌ها هم تعدادی به عنوان برنده انتخاب شدند که در ۱۵ اسفند ماه و مراسم اختتامیه، اسامی برندگان این بخش اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره، تعداد شرکت کنندگان در بخش خوشنویسی هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی از سایر دوره‌ها بیشتر و به مراتب بهتر بوده است.

دبیر بخش خوشنویسی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در پایان از فعالیت ۳۲۰ انجمن خوشنویسی در سراسر کشور خبر داد و افزود: امسال در جشنواره فجر موضوع اجباری برای شرکت در بخش مسابقه وجود نداشت و موضوعات پیشنهادی بودند اما ممکن است در سال آینده موضوعی خاص برای علاقه مندان شرکت کننده در بخش خوشنویسی در نظر گرفته شود.

گفتنی است این گفت و گوبه صورت تلفنی در برنامه عصرگاهی " ارغوان هنر" از آنتن رادیو نمایش صورت گرفته است. «ارغوان هنر» برنامه زنده عصرگاهی رادیو نمایش با محوریت اطلاع‌رسانی فرهنگی است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به صورت زنده از رادیو نمایش بر روی موج اف‌ام، ردیف ۵/۱۰۷ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت