6:39 1403/04/03

تردد در محور تکاب – ایرانخواه به علت کولاک ممکن نیست

no-photos

مهاباد – ایرنا – دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت که تردد در محور تکاب – دو راهی ایرانخواه در این شهرستان به علت کولاک شدید و مه غلیظ امکان پذیر نیست.

حبیب الله شیوخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و کولاک از صبح امروز جاده های تکاب از جمله محور دوراهی ایرانخواه را فراگرفته و موجب اختلال در تردد خودروها شده است.
وی بیان کرد: مسافران و رانندگان تا اطلاع بعدی از تردد در محور تکاب – دو راهی ایرانخواه خودداری و برای عزیمت به شهرهای سقز و دیواندره در استان کردستان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
وی ادامه داد: محور تکاب – دو راهی ایرانخواه حدفاصل کیلومتر هشت تا ۲۰ مابین روستاهای «چپدره» تا «کانی کبود» دارای گردنه های سخت گذر و برف گیر بوده و هم اینک کولاک شدید مانع از تردد خودروها در این جاده شده است.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب اظهار داشت: از تردد خودروها در محور دو راهی ایرانخواه به علت کولاک شدید تا اطلاع بعدی جلوگیری می شود.
شیوخی اضافه کرد: راهداران تکاب از صبح امروز مشغول بازگشایی و برف روبی محورها هستند و هم اینک نیز با وجود کولاک شدید در گردنه های برف گیر حضور فعال دارند.
وی با بیان اینکه بقیه جاده های منتهی به تکاب با وجود کولاک باز است، گفت: رانندگان در صورت ضرورت برای تردد در محور تکاب – شاهین دژ از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند و سوخت کافی همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، با ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی، بارش پراکنده برف و کولاک شدید از صبح امروز تکاب را فراگرفت؛ تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای جاده های سخت گذر و برف گیر است.
۷۵۱۴/۶۱۸۵/۲۰۹۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت