16:10 1403/04/06

پادشاهی مسی در برنابئو

no-photos

ورزشگاه رئال مادرید همیشه برای ستاره آرژانتینی بارسلونا خوش یمن بوده است.

به گزارش ایلنا، بعد از خبر مصدومیت مسی نگرانی زیادی بین هواداران بارسلونا از غیبت احتمالی او در ال‌ کلاسیکوهای پیشرو به وجود آمد. شاید این نگرانی بی علت هم نباشد خصوصا اینکه عملکرد مسی در ال‌کلاسیکو‌ها همواره عالی بوده‌است. با نگاهی اجمالی به بازی‌های این فصل بارسلونا تفاوت بین بازی‌هایی که مسی در زمین حاضر بوده با بازی‌هایی که بارسا کاپیتانش را در اختیار نداشته کاملا مشخص است.

بازی رفت ال‌کلاسیکو با آنچه از دو تیم انتظار می‌رفت کاملا متفاوت بود. حضور مسی در زمین هم نتوانست باعث تغییر جریان بازی شود. نتیجه‌ای که در بازی رفت رقم خورد شاید باعث خوشحالی مادریدی‌ها شده باشد اما اگر نگاهی به بازی‌های اخیر دو تیم در برنابئو داشته باشیم اوضاع کاملا به نفع بارسلوناست.

از ۶ بازی اخیر دو تیم که در سانتیاگو برنابئو برگزار شده بارسا ۴ بازی رو برده و مادریدی‌ها هم دوبار با پیروزی از زمین خارج شده‌اند. نگاهی به عملکرد مسی در این ۶ بازی می‌تواند نگرانی مادریدی‌ها از بازی امشب را بیشتر از گذشته کند.

اعجوبه‌ی آرژانتینی بارسا در ۵ بازی از این ۶ بازی در زمین حاضر بوده که توانسته ۶ گل وارد دروازه مادریدی‌ها کند و دو بار به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داده است. مطمئنا بهترین بازی که از مسی در ال‌کلاسیکوها به یاد داریم به بازی برگشت فصل ۱۴/۲۰۱۳ برگردد که با سه گل و یک پاس‌گل بهترین بازیکن زمین شد و نقش ویژه‌ای در پیروزی ۳-۴ کاتالان‌ها داشت.

حالا هواداران بارسا امیدوارند بعد از بازگشت مسی از مصدومیت و آمادگی خوبی که دارد بتواند عملکرد خوبش برابر سویا را تکرار کند و یکبار دیگر باعث صعود بارسا به فینال کوپا دل‌ ری شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت