9:02 1403/04/05

رسن: در تمدید قرارداد با پرسپولیس تردید نداشتم

no-photos

تهران- ایرنا- هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برای تمدید قراردادم تردید نداشتم، گفت: در پرسپولیس ماندم تا قهرمانی در آسیا را جبران کنم و خوشحالم که جزئی از خانواده بزرگ پرسپولیس هستم.

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس در گفت و گو خبرنگار ایرنا پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: خوشحالم که این اتفاق رخ داد و این قرارداد تمدید شد. در این زمینه مدیر برنامه هایم زحمات زیادی را کشید که باید از او تشکر کنم.
وی افزود: در پرسپولیس ماندم تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنم.
من دوبار با این تیم قهرمان لیگ ایران شدم و روزهای خوبی را در این تیم تجربه کردم. برای رقم زدن روزهای بهتر و چشیدن طعم قهرمانی در آسیا قراردادم را تمدید کردم.
هافبک عراقی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می کنم که در این مدت من را حمایت کردند. من در این مدت پیام های محبت آمیز زیادی را از هواداران دریافت کردم و می توان به نوعی آنها را مهمترین عامل تمدید قراردادم دانست. این شور شوق هواداران و حسن نیت مدیران باشگاه من را بر این داشت که هر چه زودتر قراردادم را تمدید کنم.من هیچ تردیدی برای تمدید این قرارداد با پرسپولیس نداشتم. هرگز فراموش نمی کنم که هواداران پرسپولیس بعد از فوت مادرم و کمک زیادی به من کردند. آنها کمک کردند که در بدترین شرایط روحیه من بازگردد.
رسن اضافه کرد: مدیر برنامه های من نقش زیادی در تمدید قرارداد داشت. او در این مدتی که من در ایران بودم کمک های زیادی به من کرده و همیشه در کنار من حضور داشته است.
ورزشی*٩۴۶٣* ۹۰۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت