6:03 1403/04/08

خواب‌تان را با اپل‌واچ تنظیم کنید

no-photos

اپل واچ به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۰ میلادی به قابلیت ردیابی میزان و کیفیت خواب مجهز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران و علاقمندان به محصولات فناوری و گجت های هوشمند همچون ساعت هوشمند، حالا به نظر می‌رسد که اپل به عنوان توسعه دهنده و تولیدکننده ساعت‌های هوشمند اپل واچ، در نظر دارد تا قابلیت جدیدی را به ساعت‌های هوشمند خود موسوم به اپل واچ بیفزاید تا بدین ترتیب میزان و کیفیت خواب کاربرانشان را ردیابی کرده و به آنها خدمات جدیدی را در زمینه پیگیری وضعیت سلامتی و میزان و کیفیت خوابشان ارائه بدهد.

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، اپل واچ که یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود، میزبان قابلیت‌های جدید و منحصربفردی است که به کاربران این امکان را می‌دهد از وضعیت سلامتی خود همچون تپش قلب، فشار خون، میزان خوراکی و کالری‌های دریافتی و همچنین میزان ورزش و تعداد گام‌های برداشته شده خود باخبر شوند.

حالا بر اساس تازه‌ترین اخبار، اپل به عنوان توسعه دهنده ساعت‌های هوشمند اپل واچ قصد دارد که قابلیت جدید ردیابی وضعیت و کیفیت خواب را به آن اضافه کند تا نظر و رضایت کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت