8:13 1403/04/09

بازرسان تامین اجتماعی از تاکتیک شرم آوری استفاده می‌کنند/ باید علیه تامین اجتماعی اعلام جرم می‌شد

no-photos

عضو سابق هیئت داوری اتاق ایران گفت: بارها شاهد بودیم که بازرسان مراجعه می‌کردند و چون تولید کننده مفاصا حساب می‌خواست و برخی از منابع اش قفل شده بود حاضر بود تعهد بدهد که عملکرد آنها ۱۰ ساله بررسی شود زیرا کار آنها گیر بود و باید قبول می‌کردند و این تاکتیک شرم آوری بود که باید به این دلیل در محاکم قضایی علیه تامین اجتماعی و شرکت بازرسی اعلام جرم می‌شد.

جهانبخش نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با انتقاد از تخلفات بازرسان تامین اجتماعی گفت: با وجود آنکه دولت مصوب کرده بررسی عملکرد بیمه از ده سال به یک سال کاهش پیدا کند اما در عمل شاهد بودیم که هیچ کدام از حوزه‌ها به این بخشنامه عمل نمی‌کردند.

وی ادامه داد: بارها شاهد بودیم که بازرسان مراجعه می‌کردند و چون تولید کننده مفاصا حساب می‌خواست و برخی از منابع اش قفل شده بود حاضر بود تعهد بدهد که عملکرد آنها ۱۰ ساله بررسی شود زیرا کار آنها گیر بود و باید قبول می‌کردند و این تاکتیک شرم آوری بود که باید به این دلیل در محاکم قضایی علیه تامین اجتماعی و شرکت بازرسی اعلام جرم می‌شد.

وی در خصوص افزایش مالیات در بودجه سال آینده گفت: اگر مؤدی به مالیات خود اعتراض کند پرونده به هیات می‌رود و اگر اعتراض مورد قبول واقع نشود، باید جریمه بدهد. سوال اینجاست حالا اگر اعتراض قبول شد آیا این ممیز مالیاتی هم جریمه می دهد؟

نورایی تاکید کرد: ما اکنون مالیات نمی‌دهیم بلکه داریم خراج می‌دهیم و متاسفانه پارلمان بخش خصوصی نتوانسته از حق اعضای خود دفاع کند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت