23:35 1403/04/01

استفاده از سلاح های مخرب را به تفکر گفت وگو تبدیل کنیم

no-photos

تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه گفت: ما نیاز داریم تفکر مبتنی بر سلطه و استفاده از سلاح‌های مخرب را به تفکر گفت‌وگو، همدلی و همراهی در خانه، جامعه، منطقه و جهان تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد جواد ظریف روز پنجشنبه در همایش بین المللی جهان نوروز که در محل سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، اظهار داشت: این مراسم بعد از پنج سال توقف در ایام میلاد حضرت زهرا (س) برگزار شد و که در این راستا ما از رئیس سازمان میراث فرهنگی و دیگر دست اندارکاران آن تشکر می‌کنیم.
وی افزود: در این مراسم نمایندگانی از کشورهای آذربایجان، ترکمنستان، ترکیه، تاجیکستان، پاکستان، قرقیزستان، قزاقستان، عراق، هندوستان، افغانستان و ایران حضور دارند و ما خوشحالیم که در خدمت نمایندگان سرزمین نوروز هستیم.
وزیر امور خارجه خطاب به حضار گفت: شما نوروز را جهانی کردید که این اتفاق مبارکی است، بیاییم امروز پیمان ببندیم که سرزمین و جهان خود را نوروزی کنیم.
ظریف خاطرنشان کرد: نوروز یک رویداد طبیعی نیست بلکه یک تحول انسانی است که یونسکو آن را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام**۹۱۲۱** ۹۰۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت