6:48 1403/04/03

مبعلی: وداع همیشه سخت

no-photos

تهران – ایرنا – هافبک خلاق سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه وداع همیشه سخت است، گفت: خداحافظی از دنیای قهرمانی، دشواری های خاصی دارد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ «ایمان مبعلی» هافبک خوش تکنیک سال های گذشته باشگاه های استقلال اهواز، استقلال تهران و فولادخوزرستان چندی است که در کادر فنی تیم فولاد فعالیت می کند.
وی امروز پیش از آغاز دیدار تیم های فولادخوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیراهواز و در میان تشویق بی امان تماشاگران به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد تا از این پس به طور تمام وقت در دنیای مربیگری فعالیت کند.
وی پس از مراسم خداحافظی خود، گفت: از اینکه در دیدار فولاد و استقلال تهران خداحافظی کردم بسیار خوشحالم، چراکه این دو تیم برایم بسیار محبوب هستند و سال ها با پیراهن آنها به میدان رفتم.
مبعلی وداع از فوتبال را دشوار دانست و ادامه داد: تلاشم این است تا در مربیگری هم بتوانم برای تیم خود، مفید باشم.
مربی تیم فولاد ادامه داد: تلاشمان این است تا بتوانیم در پایان فصل جاری، جایگاه مناسبی را برای تیم فولادخوزستان کسب کنیم.
ایمان مبعلی متولد ۱۲ آبانماه سال ۱۳۶۱ در ایذه است که در سه دوره رقابت های جام ملت های آسیا در عضویت تیم ملی فوتبال ایران بود.
او با تیم امید ایران در بازی های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان موفق به کسب مدال طلا شد.
ورزشی**۳۷۸۳**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت