17:31 1403/04/06

دیدار سفیر ایران در مینسک با رئیس کمیته کنترل دولتی بلاروس

no-photos

مصطفی اویسی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مینسک با «لئونید آنفیموف» رئیس کمیته کنترل دولتی بلاروس راههای توسعه بیشتر همکاریها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا، آنفیموف در این دیدار با اشاره به نشست اخیر روسای جمهوری ایران، بلاروس، روسیه و ترکیه در حاشیه نشست سه جانبه سوچی -روسیه (۲۵ بهمن ماه) و ابراز خرسندی از مناسبات دوستانه و نزدیک دو کشور علاقمندی خود را برای گسترش همکاریها و تبادل تجربه با نهادهای همتای ایرانی اعلام کرد.

اویسی نیز ضمن ارزیابی مثبت از پیشرفتهای حاصل شده در حوزه های مختلف روابط طی ۲۶ سال برقراری روابط دیپلماتیک بین ایران و بلاروس درخصوص راهکارهای مختلف برای تعمیق همکاری در حوزه های ذیربط تاکید کرد.

کمیته کنترل دولتی بلاروس از نهادهای دولتی تحت نظر رئیس جمهور این کشور محسوب میشود که نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقابله با جرائم مرتبط با امنیت اقتصادی این کشور از عمده ترین وظایف آن می باشد. در حال حاضر «لئونید آنفیموف» ریاست این نهاد را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت