9:39 1403/04/01

سید حسن خمینی برای کنگره حزب راه ملت پیامی صادر کرد

no-photos

شهرری- ایرنا- تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) به مناسبت برگزاری کنگره حزب راه ملت امروز پنجشنبه پیامی صادر کرد.

به گزارش ایرنا از جماران، در متن پیام یادگار امام (ره) آمده است: ‌‎به همه شرکت کنندگان محترم در کنگره حزب راه ملت ایران درود می فرستم و آرزومندم که ثمرات گفت و گوهای حاضران در این جمع در خدمت ترویج اندیشه دینی، اهداف بلند ملت ایران و توسعه پایدار کشور عزیزمان قرار گیرد.
این پیام می افزاید: در تاریخ جهان چه بسیار جوامعی که با احزاب طی طریق کرده اند، ولی از مردم برنخواسته اند و چه بسیار مردمی که حرکت کرده اند و در قالب احزاب نقش نیافته اند و از این دو، بسیار مشکلات زاییده شده است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ‌‎واقعیت این است که حزب بدون پشتوانه مردمی به دیکتاتوری منجر شده و از طرف دیگر کنشگری سیاسی توده ها بدون وجود احزاب به پوپولیسم می انجامد.
سید حسن خمینی در این پیام بیان کرد:‌‎ در موارد متعددی در تاریخ جهان مشاهده می شود که علی رغم نبود احزاب، مردم در صحنه حضور پیدا کرده اند، اما تنها یک باد ملایم توانایی این را داشته است که حرکت آنان را دچار دگرگونی کند.
یادگار امام در این پیام فضای مجازی را مساعد موج سواری دانست و گفت: ‌‎امروزه نیز در شرایطی که شبکه های اجتماعی میدان دار اصلی جامعه شده اند، گاه با فضایی مواجه می شویم که در آن یک موضوع به سرعت رونق می یابد و البته بعد از چند روز یا حتی چندین ساعت به خاموشی می گراید، به گونه ای که کسی آن را به یاد هم نمی آورد.
این پیام چنین ادامه یافت که ‎در چنین شرایطی، نقش احزاب و نهادهای مدنی که دارای تفکرات و دیدگاه‌های تعریف شده و برنامه‌های مشخص در ارتقای آگاهی‌های اجتماعی و ساماندهی آن هستند و نمایندگی مطالبات نیروهای اجتماعی مخاطب خود را بر عهده دارند، اهمیت و ضرورتی دو چندان می یابد.
یادگار امام(ره) می افزاید: امید است حزب راه ملت بتواند به سهم خود در رشد و تقویت جامعه مدنی و ترویج ارزش های اخلاقی نقش مؤثری ایفا کند. توفیق شما را در انجام این مسؤلیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.
نخستین کنگره حزب راه ملت در تالار اندیشه سرای اهل قلم کتابخانه ملی آغاز شد.
به گزارش ایرنا، نخستین کنگره حزب راه ملت امروز پنجشنبه در تالار اندیشه سرای اهل قلم کتابخانه ملی برگزار شد.
کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در اردیبهشت ماه سال جاری با تقاضای تأسیس حزب راه ملت موافقت کرده بود.
۶۰۰۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت