13:28 1403/04/08

مسابقات بین المللی شطرنج جام فردوسی در مشهد برگزار می شود

no-photos

مشهد – ایرنا – رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: نهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فردوسی با حضور ۲۷ کشور از دهم اسفند در مشهد آغاز می شود.

رضا پاشا نجاتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵۰ شطرنج باز از خراسان رضوی، ۲۰۰ شطرنج باز از دیگر استانها و ۵۰ شطرنج باز از ۲۷ کشور خارجی تا روز ۱۷ اسفند در مشهد با هم به رقابت می پردازند.
وی با بیان اینکه قهرمان فرانسوی سه دوره اروپا، قهرمان آفریقا و نایب قهرمان پرتغالی مسابقات آماتورهای جهان از جمله شطرنج بازان مطرح شرکت کننده در این مسابقات هستند اظهار داشت: شطرنج بازان در ۹ دور و در سه جدول استادان، آماتورها و نوجوانان زیر ۱۴ سال با هم رقابت می کنند.
وی گفت: شطرنج بازانی از کشورهای آمریکا، هند، انگلیس، فرانسه، روسیه، اسلواکی، پرتغال، ایرلند، افغانستان، عراق و لبنان در این مسابقات شرکت دارند.
پاشا نجاتی افزود: نهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فردوسی با شرکت ۴۰۰ شطرنج باز بیشترین تعداد شرکت کننده نسبت به دوره های مختلف را دارد.
وی اظهار داشت: پارسال ۳۳۸ نفر در مسابقات این جام شرکت کردند.
۷۵۰۷ / ۶۰۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت