7:06 1403/04/03

کنگره حزب راه ملت با انتخاب اعضای شورای مرکزی برگزار شد

no-photos

تهران- ایرنا- اولین مجمع عمومی حزب «راه ملت» با حضور اعضای هیات موسس، اعضای عادی و مهمانان برگزار و اعضای شورای مرکزی و بازرسان این حزب انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، اولین کنگره حزب راه ملت روز پنجشنبه با دو دستور جلسه «تائید اساسنامه و مرامنامه» و نیز «انتخاب اعضای شورای مرکزی» در سالن قلم کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
مجمع عمومی حزب راه ملت در حضور نماینده وزارت کشور و مهمانان با اکثریت آرای حاضران، اساسنامه و مرامنامه خود را تصویب و ۲۵ نفر اعضای شورای مرکزی، ۳ بازرس دائم و دو بازرس علی البدل حزب انتخاب کردند.
به گزارش ایرنا جواد امام، عضو بنیاد باران، فیض الله عرب سرخی و محسن رهامی، مصطفی تاجرده، فاطمه اولادقبا، سید عبدالواحد موسوی لاری و تعدادی از شخصیت‌های سیاسی و ورزشی به عنوان مهمان در این کنگره حضور داشتند.
** افراد فعال و علاقه‌مند به فعالیت اجتماعی را با کمک احزاب توانمند کنیم
فاطمه اولاد قباد، ضمن تبریک هفته بزرگداشت زنان و روز مادر به مناسب تولد حضرت زهرا (س)، گفت: به عنوان رییس فراکسیون زنان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این کنگره شرکت کردم و امیدوارم حزب راه ملت و دیگر احزاب کشور در جهت کمک و پیشبرد امور کشور پیشنهادات راه گشا و کارشناسی شده به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.
رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی افزود: فراکسیون امید و زنان مجلس شورای اسلامی همیشه آمادگی دارند طرح‌ها و پیشنهادات کمیته ها و گروه های تخصصی احزاب را دریافت، مطالعه و استفاده کند.
وی با ابراز خرسندی از حضور پررنگ زنان در این مجمع عمومی، گفت که امیدوار است بانوان در شورای مرکزی حزب هم حضور پر رنگی داشته باشند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی از مسئولیت‌های خطیر احزاب توانمند سازی نیروها برای ورود به عرصه های سیاسی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی کشور است.
وی خاطرنشان کرد: اگر نتوانستیم به اهداف دموکراسی خواهی و تقویت جمهوریت برسیم به دلیل ضعف احزاب در کشور بوده و این مهم به عهده احزاب است.
اولادقباد ادامه داد: متاسفانه در گذشته فعالیت احزاب قوی در کشور با مشکل مواجه شد. به آنها اجازه حضور و فعالیت در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور را ندادیم که این باعث ضعف در جمهوریت نظام شده است، ما برای توانمند کردن افراد فعال و علاقه‌مند به فعالیت اجتماعی راه بسیار طولانی در پیش داریم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به اعتقاد من تربیت نیروهای اقتصاددان برای حضور در مجلس شورای اسلامی و تربیت افراد فعال اجتماعی و فرهنگی توسط احزاب، به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند. امیدوارم حزب راه ملت بتواند افرادی توانمند و شایسته برای حضور در همه عرصه‌ها تربیت کند.
سیام*۱۷۴۴** ۹۰۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت