9:48 1403/04/05

رانیری از هدایت فولام برکنار شد

no-photos

باشگاه فولام طی بیانیه‌ای اعلام کرد کلودیو رانیری از هدایت این تیم برکنار شده است.

به گزارش ایلنا، شهید خان، مالک تیم فولام امروز اسکات پارکر را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد تا به صورت رسمی همکاری با کلودیو رانیری پایان بپذیرد. خان این بیانیه را پس از گفتگو با رانیری منتشر کرد:

بعد از دیدار بعدازظهر امروز رانیری پذیرفت که قبول تصمیم من به نفع دو طرف است. این برای من تعجب برانگیز نبود، رانیری همیشه یک جنتلمن است. کلودیو در فولام نتایجی را که پیش بینی کرد و مورد نیاز بود، از زمانی که من در ماه نوامبر او را به عنوان مدیر انتخاب کردم، کسب نکرد. اما اطمینان می‌دهم که او تنها به خاطر موقعیتی که در امروز هستیم سرزنش نمی‌شود.

در بخش دیگر از این بیانیه آمده است: "من از اسکات پارکر می‌خواهم که به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم را برعهده بگیرد. اگر اسکات بتواند به این چالش پاسخ دهد و بازیکنان ما به این فرصت پاسخ دهند، شاید در ماه‌های آینده پیروزی‌ها ادامه یابد.

همچنین رانیری خطاب به طرفداران این تیم گفت:‌ واضح است که از نتایج اخیر ناامید شدم و آنطور که برنامه ریزی کرده بودیم، پیش نرفتیم. بالاخره من از باشگاه، بازیکنان و طرفداران تشکر می‌کنم. از حمایت‌هایی که در زمان حضور من در باشگاه به من داده‌اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت