3:46 1403/04/08

باختی دیگر برای لیکرز در شب شکسته شدن رکورد مایکل جردن

no-photos

تهران – ایرنا – در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا لس آنجلس لیکرز بازهم باخت اما در جریان دیدار میامی با آتلانتا یکی از رکوردهای مایکل جردن افسانه ای شکسته شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز با هفت مسابقه برگزار شد که در حساس ترین دیدار دو تیم شهر لس آنجلس برابر هم به میدان رفتند که در پایان لیکرز برابر همشهری خود تن به شکست داد تا باختی دیگر برای یاران پادشاه ثبت شود. در این دیدار لس آنجلس لیکرز ۱۱۳ بر ۱۰۵ مغلوب کلیپرز شد. راژون راندو با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۲ پاس منجربه گل برای لیکرز تریپل دبل کرد اما عملکرد خوب او در کنار ۲۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجربه گل لبرون جیمز برای برد لیکرز کافی نبود. برای کلیپرز نیز پاتریک بورلی توانست ۱۳ امتیاز و ۹ ریباند ثبت کند و سی و چهارمین باخت لیکرز را رقم بزند.
این باخت بازهم همه نگاه ها را به سمت لبرون جیمزی برده که اولین سال حضورش در لیکرز را پشت سر می گذرد و نمی تواند با این تیم راهی پلی آف شود. با این حال شکیل اونیل ستاره سال های دور لیکرز بازهم از جیمز دفاع کرده و در گفت و گویی تاکید داشته که بازیکنان این تیم باید بیشتر تلاش کنند.
در دیگر دیدار برگزار شده سن آنتونیو با نتیجه نزدیک ۱۰۴ بر ۱۰۳ دنور را مغلوب کرد و با کسب پیروزی برابر تیم دوم کنفرانس غرب و کسب سی و ششمین پیروزی اش جایگاه هشتم کنفرانس غرب را برای خود ثبت کرد تا همچنان خود را در میان تیم های صعود کرده به پلی آف ببیند.
میامی هیت نیز با نتیجه ای نزدیک توانست آتلانتا را شکست بدهد. در این مسابقه میامی توانست با درخشش جاش ریچاردسون و دواین وید ۱۱۴ بر ۱۱۳ حریفش را مغلوب کند. ریچاردسون با کسب ۱۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجربه گل بیشترین تاثیرگذاری را برای تیمش داشت. در کنار او دواین وید نیز ۲۳ متیاز و ۵ پاس منجربه گل داشت. ستاره میامی با ۲ بلاک شاتی که در این مسابقه داشت توانست به رکوردی تاریخی در NBA دست پیدا کند و از نظر تعداد بلاک شات از مایکل جردن افسانه ای عبور کند. او با ۱۰۵۲ بلاک شات اکنون در صدر بازیکنان این لیگ قرار دارد.
نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
دالاس ۸۸ – بروکلین ۱۲۷
میلواکی ۱۰۵ – فینیکس ۱۱۴
نیواورلانز ۱۱۵ – یوتا ۱۱۲
نیویورک ۱۰۸ – ساکرامنتو ۱۱۵
ورزشی**ع-ح**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت