5:24 1403/04/03

دکترین نظامی در تراز انقلاب را در دستور کار قرار داده‌ایم

no-photos

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: در آغاز «گام دوم» دکترین نظامی در تراز انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، امیر ولی وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، امروز (سه شنبه) در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره ۲۸ کارشناسی ارشد و دوره چهارم دکتری حرفه‌ای عملیات مشترک و مرکب دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، گفت: در آغاز «گام دوم» دکترین نظامی در تراز انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار داده ایم. این دانشگاه همچنین آماده همکاری علمی با کشورهای دوست است.

وی با تشریح اقدامات و موفقیت‌های این دانشگاه در حوزه‌های علمی و عملیاتی، اظهار داشت: امروز تعداد ۲۶۵ نفر از دوره ۲۸ کارشناسی ارشد در شش گرایش و ۳۱ نفر از دوره چهارم دکترای حرفه‌ای فارغ التحصیل می‌شوند.

در این مراسم، جمعی از پیشکسوتان ارتش نیز حضور داشتند که سرلشکر باقری و امیر موسوی در حاشیه این مراسم با آنان دیدار کردند.

تقدیر از خانواده شهید اقارب پرست، اساتید و دانشجویان نمونه و اعطای پرچم به نماینده دانشجویان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت