23:42 1403/04/01

حسینی‌کیا: حضور «اسد» در کشورمان نشانه موفقیت سیاست خارجی نظام است

no-photos

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با وحدت جریان‌های سیاسی از بحران ناشی از جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان به سلامت عبور می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، بر ضرورت وحدت در ارکان نظام و جریانات سیاسی با توجه به شرایط جنگ اقتصادی تاکید کرد و افزود: هر چه از عمر نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد حساسیت دشمنان نسبت به انقلاب و نظام ایران بیشتر می‌شود به همین دلیل تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید نسبت به اصل نظام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جدیت بیشتری پیدا کنند.

نماینده مردم سنقر در مجلس تصریح کرد: اختلافات سلیقه‌ای و جزیی باید کنار گذاشته شود و همه مسؤولان، چهره‌ها و جریان‌های سیاسی باید حول وحدت و همدلی زیر پرچم مقام معظم رهبری اقدام کنند تا در آغاز پنجمین دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی برای نظام اسلامی مشکلی به وجود نیاید.

وی گفت: به نظر بنده وحدت در شرایط فعلی در این است که نابسامانی‌های اقتصادی و گرانی‌ها مهار و وضعیت اشتغال سر و سامان پیدا کند تا از بحران ناشی از جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان به سلامت عبور کنیم.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، حضور بشار اسد رییس جمهور سوریه در کشورمان را نشانه موفقیت سیاست خارجی نظام دانست و افزود: هر چند که برجام با خروج آمریکا نتوانست به اهدافش برسد اما موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی صرفا محدود به برجام نیست. نمونه آن پیروزی بر داعش در عراق و سوریه و حضور بشار اسد در ایران و دیدار با مقامات ارشد نظام است.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت