13:38 1403/04/06

سرمربی تیم بسکتبال نفت: بدترین شکست تیم برابر شیمیدر بود

no-photos

تهران – ایرنا – سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به عملکرد ضعیف تیمش در دیدار مقابل شیمیدر تهران گفت: خیلی بد و ناهماهنگ بودیم و به نظرم این بدترین بازی و شکست نفت در این فصل بود.

به گزارش ایرنا، «حماد سامری» امروز سه شنبه در خصوص شکست تیمش مقابل شیمیدر در هفته شانزدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقه را خیلی بد آغاز کردیم و در نیمه نخست اصلا نتوانستیم کاری انجام دهیم و بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند. به نظرم همه ما بد بودیم و باید بگویم که بدترین مسابقه فصل نفت آبادان برابر شیمیدر رقم خورد. در این دیدار هیچ نشانه ای از تیم نفت دیده نشد.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اظهار داشت: از کوارتر سوم توانستیم کمی بهتر باشیم و به خودمان بیاییم، از همانجا هم اختلاف امتیاز کم شد اما باز هم تمرکز کافی نداشتیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. علاوه بر این در برخی از صحنه ها بازیکنان ما با وجود اینکه هیچ دفاعی روبروی خود نداشتند اما باز هم شوت ها وارد سبد نمی شد.
او در پاسخ به پرسشی در خصوص دلیل ناهماهنگی و عدم تمرکز تیمش، تصریح کرد: در این مدت تمرینات ما کامل نبود، «مهدی مرادی نسب» را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشتیم، «علی یارنجفی» به تازگی وارد تیم شده و سه بازیکن دیگر نیز در تیم ملی بودند به همین دلیل ناهماهنگ بودیم و این موضوع تمرکز تیم را از بین برد.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: این مسابقه همانند دیگر دیدارها برایمان اهمیت داشت و تلاش کردیم که نتیجه بگیریم اما تنها در کوارتر چهارم خوب بودیم و اگر در کل مسابقه مثل کوارتر چهارم عمل می کردیم به طور قطع برنده بازی می شدیم.
تیم نفت آبادان دوشنبه شب در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال در برابر شیمیدر با نتیجه ۶۵ بر ۶۱ مغلوب شد.
ورزشی**ع-ح**۳۹۹۱**۱۰۶۷**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت