6:49 1403/04/06

ارتش آماده پذیرش دانشجویان خارجی است

no-photos

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه درخواست هایی برای تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه جنگ وجود دارد، گفت: زیرساخت ها و شرایط لازم به منظور پذیرش دانشجویان خارجی در ارتش وجود دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرلشگر «سید عبدالرحیم موسوی» روز سه شنبه در حاشیه برگزاری مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، اظهار داشت: این دانشگاه به لحاظ زیرساخت های سخت افزاری و علمی و محتوایی و تجربیات و بهره گیری از اساتید، دارای ظرفیت‌های لازم برای پذیرش دانشجویان خارجی است.
وی با بیان اینکه کمتر کشوری امروز از این ظرفیت‌ها و تجربه دوران دفاع مقدس برخوردار است، افزود: تمام آن چیزی که یک دانشجو برای ارتقای توان فرماندهی، سطح علمی و افزایش تجربه خود در حوزه نظامی و تصمیم گیری نیاز دارد در این دانشگاه وجود دارد و ما هیچ مشکلی از نظر پذیرش دانشجو برای آماده کردن آن برای رده‌های بالاتر نداریم و البته پذیرش دانشجو بستگی به روابط فیمابین و دیپلماسی دارد.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز درخواست هایی از کشورهای دوست و هم پیمان برای حضور در این دانشگاه وجود دارد، افزود: هم اکنون از برخی کشورها نمایندگانی در این دانشگاه حضور دارند و آموزش های لازم را می بینند.
سرلشگر موسوی عنوان کرد: ارزیابی که ما از حضور دانشجویان خارجی داریم، این است که آنان ارزش زیادی برای دوره فرماندهی و ستاد آجا قائل هستند.
سیام*۹۶۱۲**۱۵۳۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت