21:54 1403/04/07

۱۱ بازیکن استقلال برای مصاف با الدحیل مشخص شدند

no-photos

تهران – ایرنا – «وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران برای دیدار امروز آبی پوشان مقابل الدحیل قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ۱۱بازیکن اصلی خود را مشخص کرد.

به گزارش ایرنا، نخستین دیدار تیم فوتبال استقلال تهران در دور جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، امروز سه شنبه برگزار می شود. برای این دیدار مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا به میدان می روند.
این دیداراز ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه آغاز می شود و آبی پوشان که یکی از سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند در سخت ترین مصاف خود مقابل شاگردان «روی فاریا» سرمربی۴۳ ساله تیم الدحیل قرار می گیرند.
فاریا از سال ۲۰۰۱ دستیار اول «ژوزه مورینیو» در تیم‌های پورتو، چلسی، اینترمیلان، رئال مادرید و منچستریونایتد بوده و کمتر از دو ماه است به عنوان سرمربی تیم الدحیل انتخاب شده است.
همچنین بازیکنانی چون «مهدی بن عطیه» و «یوسف العربی» مراکشی، «شویا ناکاجیمای» ژاپنی، «عاصم مادیبو»، «محمد مونتاری» و «بسام الراوی» در این تیم بسیار خطرناک جلوه می کنند. البته «معزعلی» که با ۹ گل زده در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ جایزه بهترین گلزن را به دست آورد و سبب قهرمانی قطر در این مسابقات شد نیز در تیم الدحیل حضور دارد ولی به دلیل مصدومیت قطعا غایب بزرگ دیدار پیش رو است.
با این حال شفر امیدوار است به لطف نتایج خوبی که در هفته های اخیر لیگ باشگاه های ایران کسب کرده و استفاده از بازیکنانی نظیر، «آیاندا پاتوسی» و «گادوین منشا» به موفقیت برسد.
در دیگر دیدار که از گروه D این مسابقات برگزار می شود، تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پاختاکور ازبکستان به میدان می رود.
ورزشی**۹۰۲۹**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت