5:02 1403/04/03

کاهش قیمت نفت همزمان با چشم انداز افول رشد اقتصادی چین

no-photos

قیمت نفت امروز- سه‌شنبه- همزمان با پیش‌بینی چین نسبت به کاهش رشد اقتصادی خود در سال ۲۰۱۹ و نگرانی‌ها از تأثیر منفی این موضوع بر میزان تقاضای سوخت کاهش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، قیمت نفت امروز- سه‌شنبه- به دنبال چشم‌انداز افول تجاری چین نسبت به رشد اقتصادی خود و افزایش نگرانی‌ها از تاثیر منفی این موضوع بر میزان تقاضا برای سوخت کاهش یافت.

نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا رأس ساعت هفت و ۴۰ دقیقه به وقت محلی با ۲۸ سنت کاهش نسبت به روز گذشته به هر بشکه ۵۶ دلار و ۳۱ سنت رسید.

قیمت نفت خام برنت دریای شمال نیز با پنج دهم درصد کاهش، هر بشکه ۶۵ دلار و ۳۷ سنت معامله شد.

این کاهش قیمت نفت پس از آن ثبت شد که چین اعلام کرد به دنبال رشد اقتصادی بین شش درصد تا شش و ۵۰ صدم درصد در سال ۲۰۱۹ است که در مقایسه با سال گذشته (معادل شش و ۶۰ صدم درصد) کاهش داشته است.

تحلیلگران بخش انرژی شرکت پژوهش‌های اقتصادی «تی اس لمبارد» گفتند: «در بازه زمانی نزدیک افزایش قیمت نفت دشوار است. بازار هنوز به دنبال پر کردن خلأ ناشی از کاهش عرضه‌ای است که در نیمه دوم سال گذشته میلادی شکل گرفت».

.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت