15:57 1403/04/06

ستاره آژاکس: بارسایی ها از من خواستند رئال را حذف کنم

no-photos

تهران- ایرنا- «فرانک دی یونگ» بازیکن فعلی باشگاه آژاکس و مرد خط هافبک آینده بارسلونا اقرار کرد که آبی اناری ها از وی خواسته اند تا با ترغیب هم تیمی های هلندیش، رقیب سنتی این تیم را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کنند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز سه شنبه نوشت: هافبک هلندی و ۲۱ ساله آژاکس، ژانویه سال جاری موافقت خود را برای پیوستن به جمع آبی اناری ها با مبلغ اولیه ۷۵ میلیون یورو اعلام کرد.
اما در حال حاضر دی یونگ تمام تمرکز خود را برای دیدار امشب تیمش در برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو معطوف کرده و نهایت تلاش خود را برای جبران شکست ۲ بر یک خانگی در دور رفت این رقابت ها انجام خواهد داد تا کهکشانی هایی را که از سال ۲۰۱۶ قهرمانی این تورنمنت را به انحصار خود در آورده اند، از تخت پادشاهی به زیر بکشند.
در این بین، دی یونگ در مصاحبه با یکی از روزنامه های هلند اظهار داشت: در زمان عقد قرارداد با بارسایی ها صحبت کردم و آنها از من خواستند تا رئال را از گردونه رقابت ها حذف کنم چرا که این اتفاق موجب خوشحالی آنها خواهد شد.
مسئولیت سخت آژاکس برای باز گرداندن نتیجه بازی رفت بدنبال محرومیت «سرخیو راموس» کاپیتان کهکشانی ها، کمی تسهیل شده است.
دی یونگ ضمن ترغیب تیمش برای مواجهه دلیرانه با رئال، بر این باور است که آنها همچنان می توانند با حذف مادریدی ها شگفتی ساز شوند؛ این در حالی است که سفیدپوشان سه بازی اخیر خود را در برنابئو واگذار کرده و در ۲ ال کلاسیکویی که ظرف ۷۲ ساعت برگزار شد نیز به ترتیب با نتایج ۳ بر صفر و یک بر صفر مغلوب شده اند.
وی در پایان تاکید کرد: اگر همه اعضای تیم همکاری کنند ما کیفیت لازم را برای شگفتی سازی داریم.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۱۸**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت