23:54 1403/04/01

نوجوان ایرانی پس از بازسازی حرکت محمد صلاح سوژه فضای مجازی شد

no-photos

تهران – ایرنا – نوجوان ایرانی پس از بازسازی بی نقص حرکت «محمد صلاح» ستاره مصری باشگاه لیورپول که در ویدئوی تبلیغاتی شرکت پپسی به نمایش در آمده بود، به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شد.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی راشا تودی روز سه شنبه نوشت: «محمد طاها پورحسینی» ۷ ساله از شیراز، بلافاصله پس از انتشار تصاویرش در حالی که با ضربه ای والی از فاصله ای چندین متری توپ را از داخل یک حلقه لاستیکی عبور می دهد، تیتر نخست روزنامه های جهان را به خود اختصاص داد.
در ویدئوی تبلیغاتی شرکت پپسی، صلاح به همراه «لیونل مسی» فوق ستاره باشگاه بارسلونا با نمایش مهارت های فردی از جمله عبور دادن دقیق توپ از حلقه های لاستیکی، با یکدیگر به رقابت می پردازند.
در مصاحبه ای که این شبکه تلویزیونی از این نوجوان دیوانه ی فوتبال منتشر کرده است، محمد طاها ضمن نمایش مهارت های چشمگیرش از عشق به فوتبال سخن می گوید.
این نوجوان ۷ ساله در ویدئوی مذکور با پیراهن تیم لیورپول که شماره و نام محمد صلاح روی آن حک شده دیده می شود، به روپایی زدن در خیابان مجاور محل سکونتش می پردازد.
صلاح و لیورپول پایان هفته سختی را پشت سر گذاشته و پس از توقف در برابر اورتون در مرزیساید، جایگاه نخست خود را در جدول رده بندی لیگ برتر جزیره به مدافع عنوان قهرمانی یعنی منچسترسیتی تقدیم کردند.
ورزشی**۳۹۹۱**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت