17:32 1403/04/06

برگزاری انتخابات کشتی بعد از قهرمانی آسیا

no-photos

دبیر فدراسیون کشتی در نخستین روز از مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجمع گفت: با توجه به ابلاغ وزارت ورزش، مجمع عمومی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

رضا لایق با بیان اینکه مهلت ثبت نام کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی از رسماً از امروز چهارشنبه آغاز شده به خبرنگار مهر گفت: طبق ابلاغ معاون وزارت ورزش به فدراسیون کشتی مبنی بر اعلام زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون ما بلافاصله این موضوع را از طریق رسانه‌ها اعلام کردیم تا این روند رسماً از امروز به مدت ۱۰ روز کاری انجام شود.

وی تصریح کرد: فرایند ثبت نامه کاندیداهای فدراسیون کشتی از امروز تا روز ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت که کاندیداهای می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ با مراجعه به فدراسیون کشتی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص زمان احتمالی برگزاری مجمع عمومی نیز گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام کاندیداها، نوبت به تعیین صلاحیت افراد از سوی مراجع ذیربط می‌رسد که با احتساب این زمان می‌توان پیش بینی کرد، نشست مجمع عمومی فدراسیون کشتی در اردیبهشت ماه سال آینده و بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد.

لایق در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت امیدوارم روند ثبت نام تا برگزاری مجمع عمومی و مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون کشتی از آغاز تا پایان به خوبی پیش برود.

به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون از امیررضا خادم، علیرضا دبیر و حمید بنی تمیم به عنوان سه گزینه اصلی رقابت در مجمع عموم فدراسیون کشتی یاد شده است. البته مجید خدایی و علیرضا حیدری هم چندی پیش تمایل خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی اعلام کرده بودند.

سکان هدایت فدراسیون کشتی بعد از استعفای رسول خادم به حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست سپرده شد که دوران سرپرستی وی نیز روز ۱۵ اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت